Ga naar inhoud

Suggiesties voor een Goeie DVD-speler met XVid-ondersteuning?

Aanbevolen berichten

Kijk eens op dit topic:

http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=3#1019194

Hier wordt ook doorverwezen naar enkele sites voor het vergelijken van modellen. Mijn konklusie (en niet die van mij alleen):

1 PIONEER DV-380S

2 Philips DVP-5100 of DVP-3010

Hangt ook van je budget af. Heb je een lager budget zoek dan op H&B.

saluti,

DeDream

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Kijk eens op dit topic:
http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=3#1019194

Hier wordt ook doorverwezen naar enkele sites voor het vergelijken van modellen. Mijn konklusie (en niet die van mij alleen):
1 PIONEER DV-380S
2 Philips DVP-5100 of DVP-3010

Hangt ook van je budget af. Heb je een lager budget zoek dan op H&B.

saluti,
DeDream

zowel als de pioneer en de philips kunnen niet wat een samsung kan met XviD, dus zijn deze 2 modellen voor de topic vrager een zware misleiding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je dat uitleggen Penthe? Over welke Samsung heb je het? Dat is zowel voor mij als voor de vraagsteller nuttige informatie: ik sta op het punt de Pioneer te kopen en heb een redelijk aantal xvids op schijf.

Bovendien wordt over het algemeen de Mediatek 1389 chip als beste en meest flexibel beschouwd voor budget mpeg4 players. De modellen die ik had aangegeven hebben die chip maar de Samsung niet.

Samsung heeft wél slow motion bij divx/xvid maar de Pioneer heeft Ogg Vorbis geluid. Kijk op http://www.divxtest.com voor de andere (kleine) verschillen.

saluti,

DeDream

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

zowel als de pioneer en de philips kunnen niet wat een samsung kan met XviD, dus zijn deze 2 modellen voor de topic vrager een zware misleiding.

Wat kan de Pioneer dan niet met Xvid? Ik heb zo'n dv-380 staan en totnutoe speelt ie alles, veel gedownloade Xvids o.a. maar misschien mis ik iets?
Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste modellen van Pioneer welke divx konden afspelen deden dit zeer beroerd. Geen idee hoe het met de nieuwere versies gaat, maar ik ga er vanuit dat dat een stuk beter is, aangezien Pioneer een naam heeft hoog te houden op dvd gebied.

Als tip zou ik je wel willen meegeven om te kiezen voor een speler welke dmv firmware-update is te updaten (en waar dus ook regelmatig updates voor uitkomen. Een updatemogelijkheid zonder dat er daadwerkelijk updates uitkomen heeft weinig zin).

Dit om problemen met vernieuwde codecs in de toekomst zover mogelijk voor te zijn.

Suc6

DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen