Ga naar inhoud


Trommel hangt scheef in bovenlader (wasmachine)


Spotvogel

Aanbevolen berichten

Ik had in een appartementje een Siemens Siwamat bovenladertje staan, het oerbekende ouderwetse type; de schakelklok ging raar doen, repareren leek te duur.

Een kennis had nog net zo'n ding over, welliswaar met de naam Bosch er op, maar verder krek hetzelfde, vermoedelijk bestaan die dingen onder nog 3 namen......

 

Ik blij, de oude naar beneden, en de "nieuwe" naar boven gesjouwd,gepoetst en proefgedraaid, prachtig!!

 

Maar, bij nadere inspectie blijkt dat de trommel aan de linkerkant zichtbaar lager hangt dan rechts, is zeker wel een paar centimeter!

Misschien door het vervoer?????"

 

Heeft iemand enig idee hoe dit constructief in elkaar zit, gaat dit erger worden, is er wat los/gebroken oid????

Iemand ervaring/tips??

Wordt even een beetje moe bij de gedachte er weer eentje naar boven te moeten sjouwen.......... :-((

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedoel je zo'n apparaat met een centrifuge naast het wasgedeelte? Daar kan je de trommel zo uittillen, maar dat zie je dan ook meteen. Die dingen gebruiken ook erg veel water en dus ook erg veel stroom.

 

Als het een moderner type is vind ik het vreemd. Haal dan de achterkant er eens af en kijk of het deel waar de lagers in zitten nog heel is (meestal een gietijzeren driepoot, al zullen ze soms ook van plastic zijn...)

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...