Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Vanwege vastlopen (6 seconde) wat heel vervelend was, heb ik de camd3.820 geprobeert wat het vastlopen terugbracht naar 2x op een avond.

Nu wil ik dus de camd3 v801 erin hebben maar weet niet hoe dat moet.

Ik ben al bezig geweest met bestanden over te zetten met resultaat dat ik nu geen nl zender meer heb.

Stom dat ik geen backup van de var dir heb gemaakt maar gebeurt is gebeurt.

Wie kan mij een goede uitleg geven.

Alvast bedankt.

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

Geplaatst:

Hoi,

Ga naar i-have-a-dreambox punt com. Download bij database de camd3.819 complet en stop deze met dcc in de map var/tmp. Ga met de afstandsbediening onder de blauwe knop naar addons en dan naar manual instal. Zie daar de camd3.819 en installeren maar.

Met dreambox edit een nieuwe pet123 settings lijst erin en voila, alles werkt weer. (of niet).

Succes, Patje1

Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.

Geplaatst:

EXTREEMPJE,

2x op een avond is ook niks / dat moet gewoon helemaal zonder vastlopers kunnen.

heb je de image in de flash?

heb je een swapfile van 16 MB aangemaakt?

heb je de epg cache uit?

heb je de teletext cache uit?

heb je je zenderlijst recentelijk onderhouden met verse scan en oude lijken verwijderd?

heb je ooit radegast gedraaid en de descriptor onder allcams cam settings nog aan staan?

draai de 3.820 zonder een enkele hangert.

natuurlijk moet de camd3.config ook netjes geediteerd zijn.

cheers

Vamoz A La Playa

Righeira

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo medesatters,

Beeld heb ik intussen weer, maar die camd3 v801, of de 3.819 krijg ik niet te zien.

IK heb hem in de var/tmp gezet, maar niks hoor.

Wat doe ik niet goed.

bvd AO

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen