Ga naar inhoud


Tv Vlaanderen met Nokia9800s en Aston1.05?


Gast

Aanbevolen berichten

Nu Tv Vlaanderen actief is,wou ik graag weten of ik hiervoor mijn(oude)Nokia9800s met aston cam 1.05 kan gebruiken,misschien zijn er in Nederland gebruikers die dit kunnen bevestigen aangezien kanaal digitaal ook voor TV VLaanderen zorgt?

 

met dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:

Op zich doet de Nokia 9800s het prima met een CI CAM. Wat mij bij de laatste software-updates opviel is dat de CI CAM pas wilde initialiseren NADAT de Nokia helemaal was opgestart. Dit ZOU te maken hebben met de verhoogde stroomafname van de kaarten/CI. Hiervoor is een kleine modificatie die overigens ook weer niet altijd werkt. Ik heb mijn Nokia 9800s altijd gebruikt met een Irdeto CI (oude Irdeto-1 Multichoice) en later met de Aston 1.05.

 

Ik liet de Nokia gewoon altijd aanstaan. Het is zeker voor nu een ongelofelijk trage ontvanger, maar wel met perfect beeld....Dus ik zou hem lekker blijven gebruiker tot ie echt stuk gaat.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb elders (weet niet meer waar) gelezen dat er problemen zijn met tv-vlaanderen en ASTON 1.04 en 1.05!! Ze zijn weer alles aan het doen om CAMmetjes te verkopen :-( Als je het wil proberen zou ik zeker met de handel eens naar een "deftige" sat-shop gaan.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt het dan met uwe 9800 and aston 1.05?

ik heb hier ook nog een oude 9600 met aston cam en x - crypt cam msss krijg ik die ook nog aan de praat dan:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

bij mij werkt die combinatie niet. nokia9800s+aston1.05+canaldigitaal nederland doet het wel. nokia9800s+aston1.05+tvv doet het niet. bovendoen werkt de mediaguard module, geleverd door tvv, ook al niet op mijn nokia9800s. oppassen dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...