satwalker Geplaatst: 10 april 2006 Geplaatst: 10 april 2006 Ik heb alles geprobeerd om mijn irdetokaart te heractiveren in een dreambox met de pli emerald Ik krijg de kaart niet geactiveerd. Wie kan me helpen???
Tonskidutch Geplaatst: 10 april 2006 Geplaatst: 10 april 2006 pli emerald is bijzaak, welke cam heb je geinstalleerd? cheers You On My Mind Swing Out Sister
paardengek Geplaatst: 11 april 2006 Geplaatst: 11 april 2006 Satwalker, Vergeet in Pli niet de cardserver bij sommige emu's aan te zetten. Dus met emu newcamd: download en installeer newcamd emu en newcamd config Via de blauwe knop selecteer emu newcamd en cardserver newcamd, druk dan op de groene toets en je hebt beeld. Ditzelfde geldt voor camx, download en installeer camx en camx.config en via de blauwe knop start camx als emu en camxserver. Camd3: download en installeer de emu camd3; start deze via de blauwe knop. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
satwalker Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Geplaatst: 11 april 2006 Ok dat is is duidelijk. Maar de vraag was eigenlijk een uitgevallen irdetokaart. Wil die weer in de dreambox geactiveerd worden via de activatie pagina van C+ of wil dat niet Ik krijg dat kloteding niet geactiveerd. gisteren wel 4 keer op de activatie pagina van CD het kaartnummer ingevoerd en na elke invoer ruim een uur gewacht. Ik zal het met jullie uitleg nog eens proberen. Alvast bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen