Ga naar inhoud


Canal digitaal kaart verbonden aan NL-ontvanger?


JZB

Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af of de canal digitaal NL kaart gebonden is met zo'n standaard canal digitaal NL ontvanger? Want ik ga morgen naar Frankrijk en in het huis waar ik naartoe ga is ook satellietontvangst.. Is het mogelijk om m'n eigen kaart mee te nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


gebonden niet, nee, maar de ontvanger moet je kaart wél kunnen lezen en decoderen. Een SECA-2 kaart zal enkel werken in een SECA-2 ontvanger, je moet dus eerst weten welke ontvanger er daar staat, en naar welke satelliet deze kijkt. Als het een TPS ontvanger is die op Hotbird gericht staat, dan kun je het wel vergeten denk ik.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het huis is van vrienden van ons en die hebben daar Nederlandse tv.. maar ik weet niet precies wat voor kaart ze daar hebben. Dus ik dacht ik neem voor de zekerheid m'n eigen kaart mee, want hier heb ik het totaalpakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederlandse TV is via de satelliet alleen in Irdeto 2 en Seca 2 te ontvangen.

Uitzondering is BVN en Limburg TV, deze zijn FTA

 

De kaartjes van bijde systemen zijn niet uitwisselbaar, een seca kaart werkt alleen

in en seca ontvanger en een Irdeto kaart werkt alleen in een irdeto ontvanger.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze BVN kijken weet je nog niets. Die zit en op Astra en op Hotbird.

 

Maar als ze andere Nederlandse zenders kijken mag je zeker zijn dat deze op Astra. Maar dan kan het nog een Irdeto box zijn.

 

Best ff na vragen aan je vrienden. Je weet maar nooit, moest je slecht weer hebben daar (hopelijk niet) dan kan je toch nog af en to achter de box.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...