Ga naar inhoud


Quoten??? Nodig?


RobinHood

Aanbevolen berichten

Wat mij opvalt is dat de laatste tijd steeds meer ge-quoot wordt. Ik persoonlijk vind dat zeer onoverzichtelijk, onnodig en ook een beetje lui. Als je nog even er uit haalt wat nodig is, maar nee, alles wordt geciteerd.

voorbeeldje: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1139890

 

Iedereen snapt wel dat de schrijver doelt op de voorgaande berichten.

Ben ook op een ander forum actief, waar we met z'n allen dit zo veel mogelijk beperken. En dat leest behoorlijk prettiger door. Wat vindt de rest hiervan...

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Wat mij opvalt is dat de laatste tijd steeds meer ge-quoot wordt. Ik persoonlijk vind dat zeer onoverzichtelijk, onnodig en ook een beetje lui. Als je nog even er uit haalt wat nodig is, maar nee, alles wordt geciteerd.
voorbeeldje: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1139890

Iedereen snapt wel dat de schrijver doelt op de voorgaande berichten.
Ben ook op een ander forum actief, waar we met z'n allen dit zo veel mogelijk beperken. En dat leest behoorlijk prettiger door. Wat vindt de rest hiervan...


vin ut wel handi anders blijf je aan ut scrollen bij een lang topic

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wat mij opvalt is dat de laatste tijd steeds meer ge-quoot wordt
Als er gericht word gequoot heeft het zin anders word het alleen maar onoverzichtelijker klopt

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het onderwerp wel amusant want op nieuwsgroepen lopen ze juist te klagen dat er niet gequote wordt.

 

Persoonlijk vind ik een quote(citaat) juist goed zodat het duidelijk is voor wie een gericht antwoord bedoeld is. Als moderator heb ik namelijk al zo vaak de opmerking gelezen: nee jan, ik schreef de reaktie voor pietje of pukkie.

 

Dus Citaat?, ik stem JA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens. Een hele discussie quoten is niet nodig, maar een korte aanhaling zodat het duidelijk is waar je op reageert is gewoon prettig voor iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, daar zijn de meningen dan over verdeeld. Ik vind het behoorlijk storend. Ik kan lezen, ik weet waar de discussie over gaat en net als op TV heb ik een hekel aan herhalingen.

 

Quoten dus alleen als je er iets mee duidelijk kunt maken. Bijvoorbeeld als je wil reageren op slechts 1 zin uit het verhaal van een ander.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wat mij opvalt is dat de laatste tijd steeds meer ge-quoot wordt. Ik persoonlijk vind dat zeer onoverzichtelijk, onnodig en ook een beetje lui. Als je nog even er uit haalt wat nodig is, maar nee, alles wordt geciteerd.
voorbeeldje: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1139890

Iedereen snapt wel dat de schrijver doelt op de voorgaande berichten.
Ben ook op een ander forum actief, waar we met z'n allen dit zo veel mogelijk beperken. En dat leest behoorlijk prettiger door. Wat vindt de rest hiervan...


ik denk dat er meer ge quote moet worden
maar hier heet dat even anders
hier heet dat citaat
en iets citeren kun je klein
en nu heb ik jouw groot geciteerd
dus alles mee genomen
makkelijker is het als je maar een klein stukje pakt voor duidelijkheid

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fredo

 

Mij ontgaat de toegevoegde waarde van jouw quote. Wat is nu het nut?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wat is nu het nut?


een voorbeeld misschien??


ik wil er ook nog aan toevoegen aan deze draad dat er ook "verkeerd" geciteerd wordt.
bijv. dat men er zelf een antwoord in t citaat schrijft of als de haakjes niet goed geplaats is dat je een paar vreemde lijnen over houdt.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...