Ga naar inhoud


Alleen nog Ned 1, 2 & 3


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Mijn originele Seca2 kaart is sinds vanavond alleen nog in beperkte mate te gebruiken. Ik kan alleen nog Ned 1,2 &3 ontvangen. Tot voor kort werkten alle gratis paketten buiten Talpa.

 

Ik heb de kaart probeert in een Matrix Reborn, Matrix Reloaded en Aston 1.05. Overal hetzelfde.

 

Heeft iemand dezelfde problemen. Ik kan mij niet voorstellen dat het aan mijn Receiver ligt. Alles werkt verder normaal( D+, Premiere, TPS)

 

Wat kan ik doen of © A N A L Plus weer met hun system aan het experimenteren?

 

Hopenlijk heeft iemand een tip?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedank voor de tip.

 

Heb eigenlijk geen interesse voor schrot te betalen. Worden alle wedstrijden van Oranje bij de NOS uitgezonden. Jammer dat BVD ook niet meer aanwezig zijn. Ik heb het gevoel dat ik hier in zwitserland langzaam mijn draad met nederland ga verliezen, echter voor reclame betaal ik geen cent!!!!

 

Jammer dat de hackers zich noch steeds niet aan de nederlandse zenders gewaagt hebben, zeker als ik zie dat momenteel alles uit duitsland, frankrijk en spanje reeds openligt. Kan mij niet voorstellen dat de nederlandse pay TV zo compliceert is :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb het gevoel dat ik hier in zwitserland langzaam mijn draad met nederland ga verliezen (...) Kan mij niet voorstellen dat de nederlandse pay TV zo compliceert is


Je bewijst je gevoel vrijwel direct met een schitterend Germanisme!

Misschien kun je via het internet afstemmen op de digitale themakanalen van de publieke omroep en daarmee je zenderaanbod wat aanvullen. Ik heb begrepen dat het aanbod aan Zwitsere zenders nogal matig is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Ik heb het gevoel dat ik hier in zwitserland langzaam mijn draad met nederland ga verliezen (...) Kan mij niet voorstellen dat de nederlandse pay TV zo compliceert is


Je bewijst je gevoel vrijwel direct met een schitterend Germanisme!

Misschien kun je via het internet afstemmen op de digitale themakanalen van de publieke omroep en daarmee je zenderaanbod wat aanvullen. Ik heb begrepen dat het aanbod aan Zwitsere zenders nogal matig is.



Precies op www.kanalenkiezer.nl kun je er wel aantal vinden.

Hij kan ook kijken op www.talpa.tv blok programma gemist of na 18:00 de live stream.

Of zelfs www.uitzendinggemist.nl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...