Ga naar inhoud


msn (messenger)op werkplek


joep meloen

Aanbevolen berichten

maar hoe kom ik dan bij die proxy die pc's zijn zwaar beveiligd.

 

netwerk kabel eruit en dan in de bios van boot first van het netwerk afzetten. maar dan heb ik ook geen internet meer denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
maar hoe kom ik dan bij die proxy die pc's zijn zwaar beveiligd.

netwerk kabel eruit en dan in de bios van boot first van het netwerk afzetten. maar dan heb ik ook geen internet meer denk ik.


Neem een usb stick met een portable firefox, install alles erbij op de stick zoals flash ect steek die in je werk pc en veel chat plezier, hiermee kun je dus ook gericht je browser settings aanpassen wat op je werk pc niet mag, deze portable firefox systeempjes worden de pijn in de reet van menige werkgever dit jaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
maar hoe kom ik dan bij die proxy die pc's zijn zwaar beveiligd.

netwerk kabel eruit en dan in de bios van boot first van het netwerk afzetten. maar dan heb ik ook geen internet meer denk ik.

Je draait thuis dan een proxy gebaseerd op een webserver, op je werk ga je naar 123.123.123.523 (je ip adres van thuis) en afhankelijk welke software je neemt zal dat iets worden als "http://123.123.123.523/ezyproxy.pl(of php)" daarna ga je pas naar een ander web adres, via thuis dus.
Je hebt ook gateproxy's, dan word het iets van:
"http://123.123.123.523:8080/www.anderesite.bla"
Vroeger was er iets van safeweb, daar zijn opensource ports op te vinden. Ook zijn er van de huidige safeweb betaal diensten te vinden. Er veranderd dus niets op de pc waar je wilt browsen.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...