Ga naar inhoud


Snel geld verdienen over de rug van slachtoffers...


Greatone

Aanbevolen berichten

Kreeg weer eens een mail van iemand, die ik niet ken, wou het graag delen met jullie:

 

Beste vrienden, zakenrelaties, kennissen en vage types in mijn adressenbestand,

 

 

 

Als het goed is val ik jullie zelden lastig met onnozele mailtjes over enge virussen, dozen met potentieverhogende pillen of

 

andere zaken die linea recta in ‘Verwijderde Items’ terecht komen.

 

 

 

Van dat krediet (voor zover opgebouwd) wil ik vandaag graag gebruik maken!

 

 

 

Ik hou het uiteraard kort, ook jullie tijd is kostbaar neem ik aan.

 

 

 

Zoals jullie weten is er in Indonesië een aardbeving geweest met duizenden slachtoffers.

 

Normaal gesproken denk ik dan, evenals velen met mij: ‘Wat erg, wat ver, wat is er op de andere zender?’

 

Soms, meestal als alle belasting betaald is en er wonder boven wonder nog geld over is, doneer ik.

 

Maar dan eigenlijk alleen als ik het doel zo direct mogelijk kan steunen, dus, met zo weinig mogelijk schakels tussen gever en ontvanger.

 

 

 

Ik zal jullie niet vermoeien met acties uit het verleden, maar dit systeem heeft mij altijd veel voldoening opgeleverd.

 

 

 

Nu is er dus weer zo eentje: de aardbeving in Indonesië.

 

 

 

Een (Nederlandse) kennis van mij die in het gebied woont is getrouwd met een dame wiens geboortedorp totaal van de kaart geveegd is.

 

De verhalen die zij mee naar huis brengt – en ik gedoseerd ook te horen krijg – maken de ellende enorm tastbaar.

 

Er gaan dagelijks flinke bedragen in de vorm van hulpgoederen van haar persoonlijk naar het dorp, 1:1 hulp, zonder strijkstokken of onnozele producten.

 

 

 

Mijn vraag aan jullie is om hier aan bij te dragen. Klein of groot bedrag, het maakt niet uit. Het grote voordeel is dat onze euro’s daar veel meer waard zijn dan hier. Voor de prijs van een Mc Donalds Happy Meal heb je in Indonesië een weekloon betaald. Simpel gezegd. Maar wel essentieel.

 

 

 

Nu had ik daar zelf een rekeningnummer beschikbaar voor kunnen stellen, maar dan zit er weer een extra administratieve handeling tussen die de bank de functie van strijkstok geeft. Vandaar hier de rechtstreekse gegevens van de begunstigde in Nederland (dat scheelt jullie weer bankkosten voor betalingen aan het buitenland).

 

 

 

Nou, mocht je het tot hier gehaald hebben, hulde! Bedankt voor de aandacht en nu als de sodemieter Telebankieren opstarten! ;o)

 

 

 

Ponirah

 

Rabo Prinsenbeek,

 

Rek. nr.:14 ** 59 ***

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

Marvin D******

 

 

 

P.s. Waar mogelijk hou ik jullie (met mate) op de hoogte, of via mail of via een link naar een website.

 

 

 

 

Is dit weer 1 van de onsmakelijke manieren om mensen geld af te troggelen??

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe triest het ook is, ik moet nog 1 actie meemaken waarbij er meer dan 10% op de plaats van bestemming aankomt... een klein voorbeeld, die tsumani van poosje geleden, ook aan meegedaan en na 1 jaar zag ik op tv dat er 1 dorpeling een getimmerd huisje in mocht gebouwd notabene door vrijwilligers en oja 1 dorpeling die een visserbootje kreeg van koste 20 euro.

Dit doet mij denken aan '80'r zuid afrika waar er aan de kade tonnen graan lag te verrotten omdat het lokale tuig geen smeergeld kreeg of omdat het niet vervoerd kon worden. Sorry maar ik geef geen cent meer aan dat zooitje onbekwaam, temeer nadat ik gisteren een simpele wa+ met 100 euro omhoog zag gaan.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon aangifte doen bij de politie.

Ook de Rabobank in Prinsenbeek op de hoogte stellen om de rekening te blokeren

zodat er geen geld bijgeschreven of opgenomen kan worden.

 

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...