Ga naar inhoud


teletekst op belgische zenders


polle58

Aanbevolen berichten


eerst lezen, Puch !

polle58 zegt dat het probleem enkel bij de belgische zenders optreedt, niet bij nederland1. Dus zit het probleem niet bij de tuxtext positie.

 

@polle58 :

ik denk dat het probleem in de stream zelf zit, die pagina 510 komt hier ook gebrekkig binnen. Pagina 100 daarentegen is wél correct. Ik zie trouwens nog meer bizarre dingen verschijnen op andere pagina's. Op de VRT zelf is alles correct, de fout moet dus ergens in de uplink zitten (CD ?)

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ge kunt altijd eens proberen om een "informatief" meelke te schrijven, maar ik vermoed dat de fout niet bij de VRT zit en dus zullen ze er weinig kunnen aan doen denk ik.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe eens wat voorbeelden van zenders en TT pagina nummers? Ik heb vanmiddag een beetje rond zitten bladeren op Een, maar ik kan dit niet reproduceren.

 

En wat voor TV hangt er aan? een breedbeeld, of een 4:3 toestel?

 

CU,

WanWizard

Link naar reactie
Delen op andere sites

de tv is een philips 4:3, teletekst via de kabel werkt normaal, net als via de satelliet op de meeste zenders, enkel bij canvas en vrt heb ik dat, de overzichtspagina's zijn

normaal, enkel als er tekst in de pagina staat heb ik een beeld zoals in de link hierboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...