Ga naar inhoud


Opnemen met DM500 opslagmedium niet toegangkelijk


druup

Aanbevolen berichten


Opnamen zijn niet helemaal strak er zit nog wel eens een hapering in het beeld. Maar waat ik minder vind is dat er op dit moment eigelijk niet normaal op te nemen is met de DM500 hij loopt vaak vast tijdens het opstarten van de opname en ook krijg ik 'm niet normaal uit want dat zou met de zwarte toets moeten en die zit niet op mijn zilveren AB (de AB van de nieuwe DM500) en andere toetsen zoals exit functioneren dan ook niet.

 

Heb er nu een 10Mbit switch tussen zitten misschien dat het daardoor komt.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 10 Mbit switch is sowieso te langzaam.

En zorg er voor dat het wel een switch is, en geen hub.

Hubs kunnen niet tegen verkeer in beide richtingen tegelijk, dan krijg je collisions en dus pakketverlies, waardoor e.e.a. ook gaat haperen.

Als-ie echt 10 Mbit is, ben ik bang dat het zelfs een hub is.

In het 10 Mbit tijdperk waren switches nog niet zo in, en werden eigenlijk alleen door professionele instellingen gebruikt omdat ze schreeuwend duur waren.

 

Greetz, Lion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist de DM500 op mijn 100mbit switch aangesloten en een opname van 15 minuten gemaakt. De opname was bijna perfect er zaten twee hele kleine en korte haperingen in die bijna niet merkbaar waren (misschien is dit niet eens van de opname maar alleen bij afspelen).

 

De ontvanger liep bij het beeindiging van de opname via de emerald webinterface wel weer vast dus dat is nog niet hoe het zijn moet.

 

Van mij mogen ze de aan/uit drukknop wel vervangen door een harde schakelaar zodat resetten wat makkelijker wordt.

 

Ik ben benieuwd of er ook een VCR tooltje/plugin bestaat waarmee ik ook de opname ook kan stoppen dmv de AB.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...