Ga naar inhoud


Geen beeld op Action Now, MTV en Kiosque


Rasta 87

Aanbevolen berichten

Helaas deze vraag al vaak gesteld maar geen oplossing gevonden daarom opnieuw, ik heb dat namelijk met belgie 1 en 2, MTV pakket, Kiosque en ook action now,

 

Ik word er gek van, soms doen ze het wel en soms doen ze het niet, ik kan er geen touw aan vastknopen.

De SNR blijft dan halverwege steken en de dreambox lijkt een beetje vast te lopen, het duurt een tijdje voor hij weer op de AB reageert.

 

Opnieuw opstarten, andere settinglijst, inscannen niets helpt, natuurlijk heb ik uitgebreid op het forum gezocht en ook al vragen gesteld maar nooit antwoord gehad.

 

Het schijnt dat je ergens een map met keys moet leeggooien maar die heb ik nooit gevonden.

En waarom juist die zenders en met andere geen problemen?

 

Ik gebruik DB 7020 met Gemini 2.9 en Pet123 setting met GBOX.

 

Graag hulp want ik word woedent als die SNR halverwege blijft steken en ik wil niets uit het raam gooien.

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een SNR die halverwege (op 40-45%) blijft hangen duidt er op dat je geen signaal hebt.

Bij mij kwam dat door een gare DiSEqC -> vervangen, alles weer OK.

Maar ik heb ook al mensen gehoord waar het aan de settingslijst lag, of aan een /var of image die kapot was.

De tip van qliver12 om er eens een nieuw image in te zetten ben ik het wel mee eens.

Vergeet dan niet een flash-erase (of factory-reset) uit te voeren, bij voorkeur zowel voor als na het plaatsen van de nieuwe image.

 

Suc6, Lion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuwe image heb ik er vele malen opgezet, het probleem doet zich ook voor op de PLI, gemini 2.7,8,9

 

Een kapotte LNB/hardware zou dan toch niet op enkele zenders specifiek zich voordoon.

 

Flash erase lukt niet altijd, tenminste wat zou je op het display moeten zien?

Ik doe de schakelaar achter uit en weer aan met mijn vinger op de bovenste knop ingedrukt, er gebeurt niets bijzonders, ook niet als ik de knop los laat.

 

Er hoort toch een tekst te verschijnen flash erase of zo?

 

Momenteel draai ik van de USB stick en niet van de flash.

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...