Ga naar inhoud


Stranhuisjes verbrand


Gast steven

Aanbevolen berichten


Is inderdaad jammer. Goed dat er verzekeringen zijn. Dat kan het verlies iets draagelijker maken. Tenminste, ik ga ervan uit dat er een brandverzekering was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een periode van droefheid kan je uitkijken naar een nieuwe, betaald door de verzekering die ook het emotionele zou moeten extra vergoeden ! vind ik persoonlijk.

 

Bijoux

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Na een periode van droefheid kan je uitkijken naar een nieuwe, betaald door de verzekering die ook het emotionele zou moeten extra vergoeden ! vind ik persoonlijk.

Bijoux


Helaas kent een verzekering geen emotie bij het uitkeren eerder de gedachte hoe zo min mogelijk te vergoeden, en dat zal altijd wel zo blijven helaas.

Daarnaast kan een verzekering nooit een brandschade emotioneel vergoeden, je kunt eerder zeggen gelukkig was het strandhuisje in plaats van je echte huis want dan is het emotionele leed echt niet meer te overzien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest in een vroegere baan de verliezen van een uitgebrande woning taxeren. Het echtpaar (ergens in de 60) had hun hele leven de wereld afgereisd en een totaal van 1'300 foto filmpjes waren verloren gegaan. Ik voelde me zo lullig toen ik ze moest vertellen dat ze de winkelwaarde van de filmpjes vergoed kregen.

 

Tja, dat is hard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Vanmorgen zijn er door een felle brand 6 strandhuisjes verwoest.

Waaronder het 25 jaar oude, maar zeer goed onderhouden strandhuisje van mijn ouders, waar wij als familie veel gebruik van maakte

Zijn lullige dingen hoop dat er gauw een nieuwe word neergezet voor jullie ook al kan die de oude niet vervangen

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...