Ga naar inhoud


DVD site


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb ergens gehoort dat er een site is waar dvd's op staan dus de .vob en de .ifo file smile.gif" border="0 <BR>maar waar confused.gif" border="0 wie kan me aan het adres van zo'n site helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Indien waar dan zou de server enorm veel ruimte moeten bevatten aangezien een DVD film soms tot 8GB groot kan zijn, dit terwijl er maar DVD RW bestaan van max.5,4GB.<BR>Kortom enorm grote bestanden om te downloaden en indien je ze hebt kan je ze niet branden...DIVX is een totaal andere vraag, dit is willekeurig op internet te vinden....<P>Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een gemiddelde inbelverbinding op isdn, laten we zeggen 6k/sec, kan je volgens mij gewoon beter de hele oplage kopen.<P>Staat de film ook nog eens voorlopig in de DVD top 50 de komende maanden op nummer 1.<P> shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook wel interesse in die DVD site,<BR>ik wil namelijk de Friends DVD's downloaden<BR>seizoen 1 tot en met 7; ca. 20 dvd's.<P>En ik heb haast, ik heb berekend dat als ik nu met mijn kabelmodem begin ik in 2032 de hele serie binnen heb.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>sorry, sorry, sorry, ... ik kon het niet laten zo vlak voor het slapen.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...