Ga naar inhoud


TV Vlaanderen : Ontvangst Franse zenders (TraceTV,Mezzo,Motors TV,..)


Gast kristo

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb k ook een TV Vlaanderen abo afgesloten, maar ik heb problemen met het ontvangen van de franse zenders ..

Had op een ander draadje gelezen dat t iets te maken zou hebben met een landcode in de originele CAMS.

Maar ik gebruik een T-Rex CAM met predator 3.43 firmware op en ik krijg ze niet open..

Heb dit reeds in 2 ontvangers geprobeerd, een Lemon 030CI en een Relook 400s, beide geven t zelfde probleem.

Iemand een idee of dezelfde problemen ?

Of worden deze zenders pas geactiveerd nadat de factuur door de fincanciele molen van TVV is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Motors TV geeft bij mij licht op hotbird. Mezzo, france2 en france3 niet. En ik heb wel degelijk de astra1 gechecked. De status van TraceTV op hotbird weet ik niet.


En (gekraakte) versie op Hotbird (Viacces 2.3!) heeft hier werkelijk niets mee te maken, het gaat om de Seca-codering op Astra.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een humax HDCI-2000 met T-rex/Predator 3.43 met origineel TVV-kaartje heb ik hetzelfde voor. Alhoewel de X-cam type Orion op deze box zijn job niet goed doet (beeld en geluid komen in stukjes) kan de X-cam voor deze Franse zenders toch (stukjes) beeld geven... in tegenstelling tot de T-rex? Zou het aan de cam-instellingen kunnen liggen?

 

Mvg,

adupont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog eens geprobeerd met een Matrix Reborn met UCAS3.1 erin.. De gewone kanalen werken, France2,3,Motors TV nu ook OK maar Mezzo & Trace enkel beeld..

Dus lijkt toch cam probleem te zijn, of een combo Receiver/CAM. Maar kaart is dus wel in orde. Nog wat verder testen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Net nog eens geprobeerd met een Matrix Reborn met UCAS3.1 erin.. De gewone kanalen werken, France2,3,Motors TV nu ook OK maar Mezzo & Trace enkel beeld..
Dus lijkt toch cam probleem te zijn, of een combo Receiver/CAM. Maar kaart is dus wel in orde. Nog wat verder testen..


Ik denk toch echt dat het aan de UCAS ligt...was er ook niet al een UCAS 3.2?
Link naar reactie
Delen op andere sites

idd dit ligt aan ucas, in me lemon receiver net t zelfde probleem

dan toch nog even me T-Rex een downgrade gegeven naar 3.42 en alles lukte in me lemon 030ci,

maar in de relook 400s werkt deze dus niet.. had eigenlijk t omgekeerde verwacht..

dan maar eens een testje doen met t geen ik niet meer op me linux box wou draaien -> EMU's & hobby images en dit vanwege de mindere stabiliteit ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is nog een ander verhaal.. Ik heb die als eens in de Reborn geflashed,

maar na een minuut of zo is ie weer zo leeg als t maar zijn kan..

lijkt op de probs die je hebt als je zcas in een reloaded flashed.

Ofwel heeft de shop (online winklel in duitsland) waar ik deze gekocht heb

me een reloaded in een reborn case verkocht..

Heb t enkel met de zcas 1.1 geprobeerd..

ga t vanavond nog eens proberen met de 1.0 en hopen dat die t wel doet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...