Ga naar inhoud


nieuw ITV 2 +1 dit jaar te verwachten op Astra 2


Gast Paullo

Aanbevolen berichten


  • 3 maanden later...

Laatste nieuws aangaande de +1 kanalen (bron digitalspy)

 

Timeshifts planned for ITV2, ITV3

Tuesday, October 10 2006, 10:09 BST - by Darren Shelley

 

ITV has announced that it is to launch two timeshifted channels later this month.

 

One hour delayed versions of female orientated station ITV2 and classic and contemporary drama channel ITV3 will be available free-to-air via digital satellite.

 

ITV2 +1 and ITV3 +1 are expected to begin on October 30.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over Net Gemist: de eerste cijfers tonen nochtans aan dat het erg aanslaat, zowel bij Belgacom als bij Telenet. Het argument van "na één maand krijgt men de rekening en is het gedaan" is belachelijk, want VMMa (VTM, KanaalTwee en Jim) liet bijvoorbeeld onlangs weten dat in september het aantal aanvragen verdubbeld is. Dat terwijl ze al ruim één jaar On Demand aanbieden.

 

+1-kanalen zien ik er trouwens niet snel komen bij TVV. Ten eerste gaan de zenders zelf dat niet willen, ten tweede gaat TVV daar toch geen dure frequenties aan verspelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Laatste nieuws aangaande de +1 kanalen (bron digitalspy)

Timeshifts planned for ITV2, ITV3
Tuesday, October 10 2006, 10:09 BST - by Darren Shelley

ITV has announced that it is to launch two timeshifted channels later this month.

One hour delayed versions of female orientated station ITV2 and classic and contemporary drama channel ITV3 will be available free-to-air via digital satellite.

ITV2 +1 and ITV3 +1 are expected to begin on October 30.

Greets


Leuk! Nu de BBC nog!

Ik val regelmatig in uitzendingen die ik wel had willen zien en dan is het leek als ze alsnog langskomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duitsland doet de ARD dit in feite al jaren op haar digitale zender EinsFestival. Vanaf het begin zelfs al. Niet letterlijk een uur later. Maar soms met tijdverschuiving, soms nog een paar keer het programma in de komende dagen opnieuw uitzenden.

Tatort en Polizeiruf 110 worden bij voorbeeld op deze zender om de klok van 10 uitgezonden die net daarvoor nog te zien was op Das Erste om 20.15 uur.

 

ARD Digital

EinsFestival

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Channel 4 wordt beweert dat ze FTA zouden gaan bij afloop van hun contract met Sky (naar ik dacht in 2008), hetgene wordt afgeleid uit het feit dat Film 4 al FTA is.

 

Five heeft laten weten FTV te blijven, ze zenden trouwens ook niet uit vanaf de 2D en zouden indien ze FTA gaan over gans Europa te ontvangen zijn.

 

Wat niet is kan natuurlijk nog komen.

 

Greets.

 

 

PS Hierna de publiciteit voor de kanalen vanaf de website van ITV2

 

 

ITV LAUNCHES ITV2+1 AND ITV3+1

 

 

On 30th October 2006 ITV will launch 2 new +1 channels to add to their successful portfolio of digital channels.

 

Available on Sky the new offerings will offer viewers a second chance to view the popular daily schedules of ITV2 and ITV3.

 

ITV2 is ITV's younger focused entertainment channel, screening a mixture of unique commissioned and acquired programming, sister shows of ITV1's 16-34 entertainment, comedy, factual and drama programming and blockbuster movies.

 

ITV3 is ITV's 35+ targeted classic and contemporary drama channel.

 

ITV2+1 will broadcast between the hours of 0700-0700 and ITV3+1 between 0700-0700.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Van Channel 4 wordt beweert dat ze FTA zouden gaan bij afloop van hun contract met Sky (naar ik dacht in 2008), hetgene wordt afgeleid uit het feit dat Film 4 al FTA is.

Five heeft laten weten FTV te blijven, ze zenden trouwens ook niet uit vanaf de 2D en zouden indien ze FTA gaan over gans Europa te ontvangen zijn.

Wat niet is kan natuurlijk nog komen.

Greets.


PS Hierna de publiciteit voor de kanalen vanaf de website van ITV2


ITV LAUNCHES ITV2+1 AND ITV3+1


On 30th October 2006 ITV will launch 2 new +1 channels to add to their successful portfolio of digital channels.

Available on Sky the new offerings will offer viewers a second chance to view the popular daily schedules of ITV2 and ITV3.

ITV2 is ITV's younger focused entertainment channel, screening a mixture of unique commissioned and acquired programming, sister shows of ITV1's 16-34 entertainment, comedy, factual and drama programming and blockbuster movies.

ITV3 is ITV's 35+ targeted classic and contemporary drama channel.

ITV2+1 will broadcast between the hours of 0700-0700 and ITV3+1 between 0700-0700.





Het is niet logisch dat Five FTA wordt. Als je weet wie de eigenaar is (RTL), die namelijk druk bezig is om in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk er door te drukken dat alles gecodeerd moet zijn.
Als een argument wordt aangedragen dat het overal in Europa zo is. Dus dan zullen zij niet hun eigen argument in Duitsland torpoderen, door in de UK FTA te gaan uitzenden. Ik denk zelfs niet eens FTV.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Van 7.00 tot 7.00 is toch gewoon 24 uur per dag??!!

 

Volgens mij ook, hoewel er al een hoop discussie is geweest op het forum van digitalspy om te weten wat dit nu wel wilde zeggen. Er waren zelfs personen die beweerden dat er sprake zou zijn van kanaaldeling van de +1 zenders.

 

ITV2 en ITV3 beginnen normaal met uitzenden om 6.00 u en ik vermoed dat men wil zeggen dat de +1 kanalen dan ook (logischerwijze) om 7.00 u beginnen.

 

Greets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Volgens Kingofsat zijn testuitzendingen begonnen:

itv 2 +1 op 10758 V, met ID "10075"

itv 3 +1 op 10906 V, met ID "10261"

 

Maar op dit moment lopen ze gelijk met de "normale" itv 2 en 3, nog even wachten dus.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...