Ga naar inhoud


Word-97: lettertypes toevoegen


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


Ok en in die dir zitten d'r ne pak!

Exell heeft ze nog allemaal en in Word alleen Courier???

 

Kies ik in Win-98se configuratiescherm/lettertypes en windows/fonts, dan zitten die d'r ook; alleen word heeft ze niet???

Ik heb een rootdir fonts en als ik die aanklik zitten d'r ook fonts in, maar die toont fonts toevoegen niet, en verkenner wel???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neenee, niks gemuisd...

Ohja over die muis gesproken, ik kan soms hebben als ik in een dir een file aanklik dat alle vrgaande ook aangeklikt zijn en durf ik dan enter drukken, dan wordt alle aangeklikte uitgevoerd als was elke file geenterd???

Een keer op de shift drukken en is zo opgelost... is dit een KB probleem weet ik niet maar gebeurt zelden.

Ik heb Xsoftspy en Spybot en Hyjack gebruikt en niks bizonders gevonden!

 

Windows lettertypes:

Excel heeft ze wel???

Ik heb de Office CD genomen en Word-97 gewist en opnieuw geinstalleerd: nada

Ik heb dan de fonts in een test dis gecopieerd en dan via deze computer fonts toevoegen gekozen en ie zegt dat die fonts er al in staan, dus windows kent ze en Access en Excel kennen ze??? Alleen Word geeft Courier aan bij een bestaand document dat ik verder bewerk, en Times New roman of roman 10cpi als keuze...

 

Ik heb van de supportside van µsoft TweakUI v1.33 voor Win-98se gedownload,en geinstalleerd, ik krijg de helpfile te zien maar meer niet???

 

Ondertussen het TweakUI icoon gevonden onder "deze computer", en "repair fonts" geprobeerd en vol nieuwgierigheid naar Word gaan zoeken naar letterypes: 2 Times en roman10cpi!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OPGELOST!

 

Printer stond ingesteld als Alleen tekst/ Generic Printer...

Ik had recent nog de sattracker soft van Cobus in een Strong geblazen en was vergeten de printer terug te zetten op HP laserjet....

 

Ik kan de lezers verzekeren, ik heb er wel een uurtje naar gezocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...