Ga naar inhoud


[Kaon 575] Vraagje over firmware


bistro

Aanbevolen berichten


Citaat:
heb een kaon 575 erbij gekocht ,met de firmware versie v1a.01.a5,is daar al iets over te vinden of mag je de versie 12.01.a5 daar in zetten?
Kun je er ook keys mee bewerken zoals bij de 570?

thx


Daar is nog niets over te vinden, en zou het maar niet proberen er 12.01.a5 in te zetten, deze ontvanger draait tot op heden nog steeds op orginele firmware. En ik denk dat de nieuwe kaon KSC E620 eerder zoiets kan verwachten dan de 575 de E620 is de opvolger van de 57x series.

Maargoed het blijft natuurlijk afwachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
alvast bedankt voor de hulp,maar dit werkt niet,ben ik nu de enige die me een kaon KSC-E 575 heb aangeschaft?


Nope er schijnt inderdaad alternatieve software voor te bestaan, maar die is erg traag kwa updates dus als je er 1 krijgt staat de boel al weer op zwart, ik heb dit even voor je na gezocht.

En op je antwoord nee je bent niet de enige met deze ontvanger maar 90% of zelfs meer heeft een 570 en daar wordt natuurlijk meer op gericht kwa firmware en dat is logisch.

Eeen beetje geduld dus nog lijkt mij in dit geval.
Link naar reactie
Delen op andere sites

had al een 570 en werkt idd prima,het blijft een hobby en dus ook eens proberen met een nieuwere ontvanger die zeer prijs bewust is,dus deze e575,heb ondertussen al een settings editor en idd een firmware van enkele weken oud gevonden en erop kunnen zetten.

 

ik blijf zoeken

 

toch is alle hulp welkom

 

thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ondertussen reeds een emu versie erop staan,met werkende crypto,ja,na veel zoeken,ale,vindt toch de 570 eenvoudiger en snellere zapper.


De E620 is een likkertje, een verbeterde 570, mooier design ook en wat compacter, en duur is hij ook niet dus ik denk dat ik er maar eens 1 meepik nagra module erin duw en de echostar D+ huurontvanger heerlijk naar zijn doos verban en dan de kast in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...