Ga naar inhoud


[all] New PLi® Flubber images


hemertje

Aanbevolen berichten

Hebben Pli Images inmiddels ook een manier om een CAM via de webinterface te laten starten/stoppen/resetten, netzoals bij Gemini.

 

In Gemini kun je met http://dream-ip/cgi-bin/ResetCam de CAM laten herstarten, zonder dat je bij de dreambox zelf hoeft te zijn, of dat je afstandsbediening via de webinterface hoeft te gebruiken.

 

Of heeft Pli een andere mogelijk, wat qua werking op hetzelfde neerkomt, dus van afstand een CAM starten/stoppen/resetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 529
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

je hebt in de web-interface toch een remote afstandsbediening met display van de popups ?

dus toets je gewoon die knoppen in die je op je gewone afstandsbediening ook zou intoetsen. Het is op de display wél niet erg duidelijk op weld veld je momenteel staat, dus steeds goed tellen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik zie namelijk veel liever dB's dan procenten.


de tuner van de dreambox geeft zelf het signaal lineair door, daardoor is de standaard benadering altijd het meest accuraat om je box af te stellen. zodra we de omrekening naar dB precies genoeg kunnen doen om het echt bruikbaar te maken als alternatief zal het pas de moeite waard zijn om te gebruiken. in dit stadium was het nog meer een gimmick dan echt een nuttige toevoeging, vandaar dat het in de release nog even achterwege is gelaten.

And now for something completely similar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb hm dr op gezet. En het werkt erg mooi. Ik krijg alleen wel een Fatal Error als een een automatische satellietscan wil uitvoeren. Hebben hier meer last van?

Waarschijnlijk is er nog iets van de vorige image blijven hangen in de flash .
Als het na een reboot nog optreedt , dat een factory reset helpt.

gr,
RuKo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg alleen wel een Fatal Error als een een automatische satellietscan wil uitvoeren. Hebben hier meer last van?

 

Zojuist hebben meerdere PLi-members deze test gedaan, geen problemen ondervonden. Zet anders een lijst met DB-edit erin en scan dan.

Maar moet goed gaan met de in de image aanwezige satellites.xml

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

de nieuwe Flubber ziet er supergelikt uit. Werkt perfect. Alleen jammer dat mijn supergeliefde (want supereenvoudig) skin achterwege is gebleven. De skin Blue Enigma BIG.

 

Is het mogelijk om deze skin weer bij de downloads te zetten zoals bv. gisteren nog mogelijk was met PLI Emerald. Alvast bedankt voor al de goede zorgen.

 

1195452-blue_big.jpg

post-2175-1318258766,5096_thumb.jpg

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...