Jump to content

Beginnervragen????

Toxic

Recommended Posts

Misschien dat dit beter in het gezeikforum had kunnen staan, maar omdat dat niet meer bestaat plaats ik het hier maar ff.<BR>M'n vriendin zat net ff over m'n schouder mee te kijken en die maakte de opmerking dat het beginnersvragen is i.p.v. beginnervragen, dus met een S ertussen. Hetzelfde geldt voor 'Het beginner hoekje', dat moet 'Het beginnershoekje' zijn.<BR>Kijk het spellingboekje er maar op na smile.gif<BR>Dit even ter info...<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Maar het leukse is dat de geschreven taal wel goed is te vestaen dit met of zonder "S"<BR>Ik vind dit forum juist leuker omdat de van Dalen niet over mijn schouders meekoekt...<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.