Ga naar inhoud


muziekzenders bijc+


Gast gerardv

Aanbevolen berichten

Is het misschien mogelijk dat er bij c+ wordt gekeken naar toevoegen van volg. muziekz.cmt+soortgelijke zender als goldstar(premiere)ik neem aan dat vele het wel een leuke optie vinden,duitse schlager+countrymuziek,dit zijn kijk of luisterzenders,vooral de oude nummers, met gedachte van het verleden,ik zou zo m'n abbo verhogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Is het misschien mogelijk dat er bij c+ wordt gekeken naar toevoegen van volg. muziekz.cmt+soortgelijke zender als goldstar(premiere)ik neem aan dat vele het wel een leuke optie vinden,duitse schlager+countrymuziek,dit zijn kijk of luisterzenders,vooral de oude nummers, met gedachte van het verleden,ik zou zo m'n abbo verhogen.


Aan wie vraag je dat hier?

Hoe dan ook, ik voel mij aangesproken, er zitten wel heel veel radiostations met dergelijke muziek op Astra vooral de ö-2 keten. Verder zitten er best wel veel muziekzenders bij CDS (C+ hebben we echt niet meer in Nederland)
Link naar reactie
Delen op andere sites

het was een vraag in het algemeen,CDS heeft nu wel veel muzikzenders en die zijn wel goed,maar toevoeging van dit soort zenders maakt het toch wel een beetje af,het is anders,en om dat toch over het algemeen door vele mensen wordt gelezen,dat er misschien toch gewerkt kan worden op legale manier voor een internationale kaart voor ontvangst van meerdere providers en dat alles netjes afgedragen wordt.Maar als CDS het voorelkaar krijgt hoeven we het niet zover van huis te zoeken,wie weet wat de toekomst brengt,vele goetjes gerardv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...