Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

[DBOX-II] DBOX Heeft geen OS

Aanbevolen berichten

Gast

Hai,

Ik probeerde laatst mijn Sagem Dbox2 te flashen dit heb ik geprobeerd met een image dat ik heb gedownload, het flashen lukte opzich wel maar als ik nu me box start geeft het aan 'kein system' in het lcd schermpje op de box zelf. Nu vraag ik me af hoe ik dat moet verhelpen ik heb al iemand daar naar laten kijken maar die wist het ook niet. Als jullie me hiermee willen helpen hartelijk dank.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb je wel opgelet of je een 1x of 2x image hebt geflashd?

Veel Sagem boxen hebben maar 1 flash aan boord en moet de image die je flasht dus daarvoor geschikt zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Poeh k zou het niet weten. Weet jij waar ik misschien een bruikbaar image kan vinden? Ik heb op www.yadi.com gekeken maar weet niet welke ik moet gebruiken. Ik zit nu echt vast met het flashen van mijn systeem.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoek ff op ump2002 met google. Hier kan je images vinden. zowel 1xi als 2xi. Probeer ze gewoon allebei ff.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je een image hebt geflashed en ik denk dat je een 2X erop hebt gedaan, moet je een 1X image vinden en dan wederom de box flashen.

Je zult dan gewoon weer beeld krijgen.

Volgende keer ook even mijn sticky lezen dan krijg je deze problemen niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen