Ga naar inhoud


[Strong 8000] 8000 geen verbinding computer naar receiver


Gast mickeye

Aanbevolen berichten

paralelle en seriele kabel aangesloten.generic printer/text only geinstalleerd loader en software gedownload com 2 geinstalleerd.krijg rechts onder in het scherm bericht[kan dit bestand niet afdrukken].wie kan mij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites


attente negociation is geen foutmelding.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat dan te doen ? ik heb een paralelle kabel 1 op 1 aangesloten en een usb naar seriel kabel. de printer instellingen zijn goed. waar zit dan de fout in mijn laptop of in mijn receiver. technische informatie van de receiver is:versie20.fabrikant oem 6.type5. patch run 0. welke software kan ik er het beste opzetten? laptop geeft melding:error while loading. error 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

na enter reageert hij nog niet. in de bios staat ecp printer port. ik heb geen benul hoe ik het loader scherm hier in dit bericht moet krijgen. laptop is een pentium4 2.20 ghz 480mb

in de loader staat

desktop\srt8000_sattracker_v2.1{3flash}bin

boot_libdat_ecp_1.6.a{da3nd_ven_v20.3

chargement prioritaire

flash adr =bfc00000 m29w 800b

flash adr =1200000 m29w 800b

flash adr =1300000 {90.90} no reconnue

debut de transfert parallele

attente negociation

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de 2 flash doet hij het ook niet.ik krijg ook niet een zender met deze receiver. alleen een rood vierkantje terwijl hij toch aangeeft dat er contact is met de lnb.ik denk dat hij rijp is voor de kliko

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...