Ga naar inhoud


Premiere START stopt


Gast Edwin2004

Aanbevolen berichten

De vormen van de nieuwe Premiere structuur worden langzaam duidelijk, was vroeger Premiere START nog alleen mogelijk nu is het goedkoopste pakket Premiere BLOCKBUSTER.

 

Een vraag die Premiere kijkers waarschijnlijk bezig houd, wat is BLOCKBUSTER eigenlijk?

 

Dat is simpel, voor 01-08-2006 hadden we Premiere FILM met 7 kanalen met 24x7 films. Nu is BLOCKBUSTER er, dit pakket bevat 4 filmkanalen, te weten "Premiere 1/2/3/4 en Disney Channel".

 

Waarom gaat START stoppen?

 

Ten eerste omdat het kanaal te weinig abonnee's trekt en ten tweede omdat met de nieuwe structuur de stap tussen START en een groter pakket kleiner is geworden.

 

Wat gebeurd er met de contracten voor 01-08-2006?

 

Niets, voor deze contracten blijft START nog beschikbaar, abonnee's na 01-08-2006 krijgen het pakket van keuze maar zonder START.

 

Als alle voor 01-08-2006 afgesloten contracten verlopen zijn, dit zal rond 01-08-2007 zijn dan verdwijnt Premiere START.

 

 

Kort samengevat: voor abonnee's die voor 01-08 een contract hebben genomen hoeven zich geen zorgen te maken dat Premiere START in gevaar komt. Abonnee's na 01-08 hebben hoe dan ook geen START.

 

Hopenlijk brengt dit bericht duidelijkheid op enkele vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat heb je nu dan minimaal nodig als je Premiere HD Film wilt hebben? Da's eigenlijk de enige zender van Premiere die ik wil (zou nog leuker zijn als CDS met een HD-filmkanaal zou komen, maar ik weet niet of dat erin zit). En kan ik dan een CAM gebruiken? (zal wel niet)

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...