Ga naar inhoud


[7020] hoe Radegast3b13 "zichtbaar" maken in Pli ?


martin52

Aanbevolen berichten

Ik probeer Radegast3b13 te installeren en heb alle bestanden in de goede directorie geplaatst in Flubber (conform de link die Ome Merde elders op het forum heeft aangegeven) en ze de goede rechten toegekend. Maar ik krijg hem daarna niet in mijn softcam menu te zien, ook niet na een herstart van de box. Ik heb Flubber in de flash staan. Kan iemand me zeggen wat ik fout doe. Misschien heeft iemand een goed werkende tarball?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt. In de link die Ome Merde noemde staat niet aangegeven dat er een bestand in /var/etc/plimgr/cams/ moet en daar stond dan ook geen rdgd_4_beta13 in. Ik heb er nu wel ingezet en zie het nu ook in het menu staan. Misschien staan de overige bestanden dan ook wel fout!! Is het zo dat radegast in Flubber in andere directories moet worden geplaatst? Kun je misschien aangeven waar de radegast bestanden dan precies geplaatst moeten worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even simpel gezegt:

 

In alle dreamboxen staan de bestanden van bijv radegast in dezelfde mappen.

Maar het start en stopscript ( het zichtbaar maken onder de blauwe knop en de emu kunnen starten en killen ) is in diverse images anders.

Citaat:
touch /var/etc/plimgr/cams/radegast3b13
Is dan ook geen bestand, maar je geeft opdracht om een klein bestandje te maken met de vermelding; radegast3b13.

Wil je daarmee binnenshuis sharen, dan zul je ook netpilot erin moeten zetten en ook een opstart script maken, wanneer radegast opgestart wordt ook netpilot start. Netpilot zorgt voor het sharen van radegast. Tegenwoordig heb je genoeg alternatieven.

 

 

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Radegast er maar af halen en gewoon via de blauwe knop CCcam 1.21 ( emu en config ) downloaden en installeren.

Gaat heel gemakkelijk, kun je vanuit de luie stoel doen met de afstandsbediening en de knop blauw.

Smartcard werkt direct en krijgt de maandelijkse updates goed binnen ( met radegast krijg lang niet alle updates binnen ).

Ook activatie van nieuwe smartcards gaat goed.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...