Ga naar inhoud


Een simpel prive netwerk met je vrienden of bekende.


sevensheaven

Aanbevolen berichten


Citaat:
http://www.hamachi.cc/

Hier kan je een progje downloaden,waarmee je bestanden kan delen,op een hele simpele manier,met vrienden of bekende

(ps het is gratis,en NIET commercieel)


was al een topic mee en kreeg dit linkje en is een erge leuke trouwens en ook gratis http://www.rejetto.com/hfs/?f=intro

enne What it is
Hamachi is a zero-configuration virtual private networking (VPN) application.


dus niet erg SAVE,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ok..had dat topic niet gelezen..maar toch het blijft een leuk progje,zonder instellingen,en je kan er ook mee gamen


MvG stef


Wat je er ook mee kan VPN virtual private networking is niet save meer, en zijn legio manieren om dit te misbruiken, het linkje dat ik gaf heeft ook wel de nodige misbruik features maar die zijn verders niet schadelijk voor je systeem, terwijl men met VPN je hele systeem kan vergallen en je data kan wissen.

Ik raad dan ook aan even 2x na te denken voor je via een VPN protocol gaat sharen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik gebruik het,om films te delen met mijn zwager...verder doe ik er niks mee,maar het gaat wel snel.


Zal het nog 1x uitleggen nu is het nog je zwager morgen zit er 1 of andere idioot jou pc te verkloten, het is een kwestie van tijd, neem gerust het andere progje van het linkje dat ik gaf want daarmee kan er niks verklooit worden of gewist worden op je systeem, het enige wat kan gebeuren is dat een vreemde je files kan downloaden als hij hackjes erop doet dit kost dus enkel je inet bandbreedte maar levert beslist geen schade op.

Moge het nu duidelijk zijn?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...