Ga naar inhoud


[KAON KSC 370] welke boot/firm ???


Gast macintox

Aanbevolen berichten

Ik zie door de bomen het welbekende bos niet meer. Is het überhaubt mogelijk om nog iets educatief te bekijken op Astra 19.2 met mijn KAON KSC 370?? Ik denk dat ik het helemaal gehad heb met de verschillende firms/emus en bootloaders. Geen probleem met het flashen maar ik krijg niks open:

ben al met verschillende Franse, Turkse en andere firms in de weer geweest, maar zonder resultaat.

Vraag: welke combinatie van firm/emu/boot kan ik nou het beste gebruiken voor mijn machine. De

Volgens een russische site is de Kaon KSC 370/ 570 een H/W: 12.01.A5 2M8M 4053 No Micom.

Ik heb ooit een AT-7010DCIZ werkend gekregen met boot 2.1.9v4, maar bij het flashen slikte mijn machine ook een AT-7011DCIZ (wat is eigenlijk het verschil?).

Voor alle duidelijkheid, ik vraag niet om files of keys maar ik zou graag wat duidelijkheid willen hebben met alle verschillende boots/firms die te vinden zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom bootloader? Omdat ik met 2.1.9v4 als enige de receiver op channal unlocked kan zetten. Maar sommige BTM files (lees bepaalde Franse bestanden) vervangen ook de bootloader en kan ik helemaal geen kanalen van zwart krijgen. Ik snap helemaal niet meer wat ik moet doen. ALs ik KUP 2.30 gebruik kan ik - als ik de spacebar heb ingedrukt - ook een andere firm plaaten, zoals de 7011DCIZ ipv 7010DCIZ (Wat is het verschil???)

(Terwijl ik met de laatste wel eens succes heb gehad met spaanse kanalen).

Ik weet niet meer wat ik moet doen, is er een goede combinatie tussen firms en loaders? En welke moet ik precies gebruiken voor mijn machine 7010DCIZ of 7011DCIZ.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Waarom bootloader? Omdat ik met 2.1.9v4 als enige de receiver op channal unlocked kan zetten. Maar sommige BTM files (lees bepaalde Franse bestanden) vervangen ook de bootloader en kan ik helemaal geen kanalen van zwart krijgen. Ik snap helemaal niet meer wat ik moet doen. ALs ik KUP 2.30 gebruik kan ik - als ik de spacebar heb ingedrukt - ook een andere firm plaaten, zoals de 7011DCIZ ipv 7010DCIZ (Wat is het verschil???)
(Terwijl ik met de laatste wel eens succes heb gehad met spaanse kanalen).
Ik weet niet meer wat ik moet doen, is er een goede combinatie tussen firms en loaders? En welke moet ik precies gebruiken voor mijn machine 7010DCIZ of 7011DCIZ.


dat die bootloader vervangen wordt kan ik begrijpen, deze zogenaamde V4 bootloader heeft al menige kaon zomaar gesloopt, als men dan toch niet wil luisteren then the hard way ehh, dus ram je bootloader bij de firmware. In princiepe kun je elke firmware van elke kaon en kloon in je ontvanger zetten enige waar je goed op moet letten is je hardware versie. Zolang die gelijk is aan je ontvanger kun je niet zo veel fout doen, en daarnaast is in emu land astra1 behoorlijk zwart dus valt er weinig te zien momenteel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...