adri Geplaatst: 10 september 2006 Geplaatst: 10 september 2006 Wanneer ik van het DVBSnoop PPanel, de PMT of ECM optie selecteer, krijg ik altijd een leeg scherm, ondanks dat de zender wel gecodeerd is. De andere opties voor CAT, NIT, BAT etc werken wel. Heeft iemand anders dit wel werken op PLI Flubber, the Sequel? Adri.
Littlesat Geplaatst: 11 september 2006 Geplaatst: 11 september 2006 Welke emu heb je draaien... Het is namelijk zo dat voor de uitgebreide ecm.info van dvb snoop de /tmp/pmt.tmp nodig is en die wordt bij pli alleen aangemaakt als pli_pmthelper "draaid"... Dus via telnet deze extra laten runnen of in je emu script erbij zetten. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
adri Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Geplaatst: 11 september 2006 Citaat: Welke emu heb je draaien... Het is namelijk zo dat voor de uitgebreide ecm.info van dvb snoop de /tmp/pmt.tmp nodig is en die wordt bij pli alleen aangemaakt als pli_pmthelper "draaid"... Dus via telnet deze extra laten runnen of in je emu script erbij zetten. Ik gebruik normaal MGCamd, soms EvoCamd of CCCam. Waar zou ik die pli_pmthelper moeten opstarten, zodat hij altijd actief is na een reboot? Adri.
Littlesat Geplaatst: 11 september 2006 Geplaatst: 11 september 2006 uitvoeren via telnet gaat, of toevoegen in de scripts op /var/etc/plimgr/scripts Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
redneck eyeball Geplaatst: 11 september 2006 Geplaatst: 11 september 2006 Of je kan altijd mijn ECM info ppanel gebruiken, die werkt met elke softcam. Maar maakt wel geen gebruik van DVBsnoop. Zie bijlage. CU Red 1223329-ECM_info.zip
Littlesat Geplaatst: 11 september 2006 Geplaatst: 11 september 2006 dvbsnoop geeft een heleboel extra informatie (in de ecm.info) waar een gemiddelde gebruiker niets van snapt. Zo kun je bijvoorbeeld hierin ook zien welke keys e.d. gebruikt wordt... En je ziet (de laatste) orginele ecm in hexadecimale dump etc.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
adri Geplaatst: 14 september 2006 Auteur Geplaatst: 14 september 2006 Citaat: uitvoeren via telnet gaat, of toevoegen in de scripts op /var/etc/plimgr/scripts Littlesat, Aan welk script moet pli_pmthelper toegvoegd worden? Of moet er een nieuw script gemaakt worden? Zo ja, hoe wordt dit dan gestart? Adri.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen