Ga naar inhoud


full-hd plasma panasonic


flodder11

Aanbevolen berichten


Als ik de prijzen zo eens links en rechts zie begrijp ik niet dat mensen zo'n apparaat willen hebben. Ik zou gaan projecteren. Projector + scherm kosten minder, en je kiest zelf hoe groot je gaat projecteren. Nix geen vaste maat.

Ik projecteer op een 100" scherm native 1920x1080P voor een fractie van de prijs van zo'n toestel. Als ik morgen besluit dat ik een groter of kleiner scherm wil dan kan dat zonder al te gekke kosten.

Nee, mooi hoor die plasma's, maar voor zo'n prijs ???

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als ik de prijzen zo eens links en rechts zie begrijp ik niet dat mensen zo'n apparaat willen hebben. Ik zou gaan projecteren. Projector + scherm kosten minder, en je kiest zelf hoe groot je gaat projecteren. Nix geen vaste maat.

Ik projecteer op een 100" scherm native 1920x1080P voor een fractie van de prijs van zo'n toestel. Als ik morgen besluit dat ik een groter of kleiner scherm wil dan kan dat zonder al te gekke kosten.

Nee, mooi hoor die plasma's, maar voor zo'n prijs ???

 

ik denk dat het gebruikers gemak van een plasma toch iets handiger is als van een beamer ik heb beide maar de plasma voor dagelijks gebruik vindt ik handiger maar dat is natuurlijk persoonlijk .

Mag ik btw vragen welke beamer je hebt want native hd beamers zijn er nog maar weinig.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Mag ik btw vragen welke beamer je hebt want native hd beamers zijn er nog maar weinig.

 

Barco Graphics 1209S. Kleurgecorrigeerd en ISF gecalibreerd (inderdaad een CRT dus:-).

Een "beest" van een apparaat (voor een fractie van de prijs van zo'n native 1080i plasma) met een beeld om echt te genieten. En HD streams staan er genoeg op usenet :-)

Nu alleen nog een goede HD satellietontvanger, vandaar dat ik met smart wacht op de DM-8000.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Sony 1270 is zeer zeker niet verkeerd. Ik ben begonnen met de 1041QM, en ben toen maar direct op de 1209 overgestapt :-) . Zeker als je een Sony hebt met goede schone buizen denk ik dat er tot 720P niet teveel verschil te zien is. Alleen bij 1080i ga je verschil zien. De Sony wordt dan wat "softer" dan de 1209.

Een goede vriend van me heeft een 1270 (of 1271) en daar komt ook een heel best plaatje uit. Verder is het bij de Sony's mooi dat er een DVI input board te krijgen is met HDCP ondersteuning. Ik heb een los kastje (Moome box) boven op mijn Barco liggen, bij de Sony is het oude input kaart eruit, DVI kaart erin en klaar.

En natuurlijk is het zo dat bij de Sony's de lenzen veel uitmaken. Ik weet niet welke je er op hebt, maar als je HD-8 lenzen hebt is het verschil echt minimaal.

 

Affijn, moeten eens een filmpje pakken bij elkaar.

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...