Ga naar inhoud


[DM7000 ea] Webstream2db Plugin voor Uitzending gemist e.a. internetstreams


aux99

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb de plugin geinstalleerd op gemini en alles werkt. Heb alleen een klein probleempje, de infobar blijf openstaan. Wanneer ik op lame of ok druk dan valt alles weg.

 

Weet iemand hier iets op?

 

Gr,

 

Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

Het is trouwens ook mogelijk om avi's en andere files af te spelen door deze aan de webstream2db.xml toe te voegen.

 

Voor linux werkt dit:

<feed>

<name>Mijn video opnames</name>

<url>/media/cdrom/opnames.avi</url>

</feed>

 

Voor Windows zou het dan zoiets moeten zijn:

<feed>

<name>Mijn video opnames</name>

<url>c:\films\opnames.avi</url>

</feed>

 

Voor de Window'ers onder ons.. laat even weten wat de exacte syntax is.

 

Zo te zien aan de opmerkingen van redneck eyeball, was het al bekend, maar ik zag het nog niet concreet in deze posting terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer deze plugin al een tijdje werkend te krijgen op mijn dreambox maar krijg het niet vol elkaar.

Het zal wel zeker aan mijn beperkte kennis liggen en probeer daarom hier mijn oplossing te vinden.

In de installatie notes lees ik :

 

ftp the plug-in to your dreambox

Put the .cfg and .so files in /var/tuxbox/plugins/

Put the .xml file in /var/tuxbox/config/webstream2db/

 

1)De eerste regel “ftp the plug-in to your dreambox”, begrijp ik niet:

Wat bedoelen ze hiermee ? ( Als ik een plugin in breng dan ik doe dat in de map tmp). De twee laatste regels heb ik uitgevoerd dmv van “telnet”.

Ook zie ik webstream2db tussen mijn plugins staan alsook de .xml file.

2) In de map “webstream2db.0.5” staat ook “startvlc.php”. Wat gebeurt hiermee?

3) Als ik in mijn webbrowser “http://localhost” typ dan krijg ik een foutmelding.

4) Ik werk met dreamview die ook met vlc werkt. Heeft dit invloed op deze plugin die ook met vlc werkt ?

 

Graag hier een beetje meer uitleg.

Marc

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb m laatst gedownload maar nog niets mee gedaan, kijk maar in de bijlage.

 

groeten.

DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli.

Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb.

Selfsat + Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij vertellen of dit nu ook al lukt met een 7020 met Pli. Ik lees n.l. in dit onderwerp er niks meer over of kijk ik er overheen.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen bevestigen dat ik met PLI Flubber deze plugin op zowel de 500 als de 7000 gisteravond aan de praat heb gekregen.

 

Hele leuke plugin alleen kwaliteit en snelheid van de meeste streams laten nog wel wat te wensen over. (Let wel ik kijk op een plasma en beamer)

 

Aanvullend kan ik nog aangeven dat ik met phpdev, of eigenlijk apache configuratie in phpdev, moeilijkheden heb gehad.

Ik gebruik nu phpdev423 en hiervoor geldt dat httpd.conf standaard alleen connecties accepteert van localhost en 127.0.0.1

Dit kun je constateren door te kijken in de file c:/phpdev/Apache/logs/error.log daarin kwamen regels als:

[sun Dec 03 00:00:59 2006] [error] [client 192.168.1.18] client denied by server configuration: c:/phpdev/www/startvlc.php

 

Je kunt dit oplossen door in de file c:/phpdev/apache/conf/httpd.conf de tekst "localhost 127.0.0.1" te vervangen door "All". Zonder quotjes natuurlijk en gewoon in kladblok.

 

Veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...