Ga naar inhoud


[TF 5000 CI] Beeld een aantal keer weggevallen, maar waarom?


Miauw

Aanbevolen berichten

Mijn pa heeft een TF 5000 CI met originele CD cam waarvan het beeld tijdens de vakantie een aantal keer is weggevallen, maar door op SBS6 en/of door de ontvanger uit en aan te doen was het beeld weer terug.(ik was er niet bij) De schotel stond op een mobiel statiefje.

 

Thuis in de tuin weer op een statief gebeurde het 1 keer, dus ontvanger uit en weer aan en het werkte weer, iemand enig idee wat dit kan zijn?

 

De lijsten(Astra 1 en 2) zijn door de dealer in het apparaat gelezen, maar heb wel eens gelezen dat als je een andere LNB hebt eigenlijk opnieuw moet scannen, klopt dat?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Was dat tijdens het zappen of tijdens het kijken naar 1 hetzelfde kanaal? tijdens het zappen word veroorzaakt door de CD cam.

 

Opnieuw inlezen met een nieuwe LNB hoeft alleen als het freq. bereik anders is. (dit staat op de lnb zelf)

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is zowel tijdens het zappen gebeurd, maar ook zomaar ineens.

 

Het beeld bevriesde en er kwam een melding van dat het een gecodeerde uitzending was. Even uit en aan zetten en er kon weer verder gekeken worden.

 

Is dit op te lossen, want de leveransier verkoopt ze enkel met originele cams i.v.m. dat alternatieve cams te veel problemen gaven.

 

Kan het mobiele statiefje nog iets met het probleem te maken hebben?

 

De leveransier heeft het inlezen via de computer gedaan, dus niet via de LNB, kan het daar misschien mee te maken hebben?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de afgelopen weken(tijdens het hoogseizoen) is CD bezig geweest met een aantal wijzigingen wat dat bevriezen veroorzaakte (hebben we allemaal last van gehad), dat dit gebeurt tijdens het zappen is weinig aan te doen aangezien de CD cam een waardeloze cam is, probeer 'm om te ruilen voor een aston. Het statief heeft er niets mee te maken.

 

"De leveransier heeft het inlezen via de computer gedaan, dus niet via de LNB, kan het daar misschien mee te maken hebben?

"

Nee.

 

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...