Ga naar inhoud


Dreambox?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje: welke dreambox moet ik kopen omdat ik overal verschillende versies zie...

 

De bedoeling is voor tv-vlaanderen en een beetje met keys en Aes-codes te spelen

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb gezien dat er verschillende 500 versies zijn wat is het verschil van de andere, en welke 500 zou ik moeten kopen?

 

tevens moet ik in de dreambox ook nieuwe cams steken of is het via de dreambox alleen softwarematig?

 

als ik wil flashen is het dan mogelijk via tcp? of moet ik het op een anderemanier doen?

 

en waar kan ik veel info vinden over de dreambox?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teckniel,

welkom als nieuw lid

 

je moet ook eens de subfora bekijken en dan eventueel de database

daar staan voor bepaalde vraagstellingen facts die jouw als een handleiding lezende, doorheen sluizen hoe een flash te verrichten of hoe enkel software matig cammetjes te laden.

 

 

dus waar heel wat uitleg gegeven wordt

 

volgens mij eerst dus eens een avondje lezen en dan pas vragen indien niet duidelijk bij het desbtreffende forum

 

cheers

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik heb gezien dat er verschillende 500 versies zijn wat is het verschil van de andere, en welke 500 zou ik moeten kopen?

Je hebt de C,T en S-versie zeker ??

dat is C voor Cable (Kabel), T voor Terrestial (Digitenne) en S voor Satellite dus heb je de Dreambox 500S nodig (tenzij je heb op je Kable of antenne wil aansluiten).
Link naar reactie
Delen op andere sites

de nieuwste types dm 7025 (een twintuner dus leuk voor opnemen en kijken naar wat anders)

daar kan een optionele T of C tuner EEN van de twee S tuners vervangen..

 

ze worden niet in combinatie verkocht, je zult er een moeten bijkopen en de ander gaat in de stoffige lade

 

cheers

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...