Ga naar inhoud


[Xsat CDTV410] Met TV Vlaanderen kaart niet alle zenders ok.


Gast GlobalSat

Aanbevolen berichten

Een vraagje ik heb een Xsat CDTV410 en met de TVV kaart heb ik maar beeld op bepaalde zenders zoals bv; VTM,VT4,kanaal2, kanaalZ,vijf TV, Vitaya ,Jim is alles OK.

Op de volgende zenders krijg ik fout op kaart bv; één, ketnet/canvas, Ned 1-2-3, France 2-3, action now, animal planet, Cartoon/TCM, Discovery, NGC, Extreem sports Hallmark niet OK

Bij mijn Phillips kan ik via PID instellingen dit oplossen kan ik dit ook met de Xsat CDTV410 en zoja hoe juist of zijn er andere oplossingen

 

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een beetje zoeken had je gevonden dat de 410 al lang geen update niet meer gehad heeft en niet compatiebel is met de laatste seca wijzigingen.

En hoop niet dat Pace daar wat aan doet.

De TVV kaart vertoond een gat tussen de providers en dat kan de 410 niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de laatste seca wijzigingen waren toch gedaan door canaal digitaal & die hebben toch terug alles op normaal gezet zodat de meeste Xsat gebruikers in NL terug beeld hadden?

of ben ik mis!

 

grtz,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
of ben ik mis!

 

Ja.

 

Het probleem treed op als er meerdere seca providers te kiezen zijn. Kijk naar de lijst van zenders die je wel kan ontvangen die hebben alleen provider 006C de overige hebben meerdere providercode's waardoor de Xsat de verkeerde kiest (waarschijnlijk alleen de eerste die hij tegen komt).

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...