Ga naar inhoud


EPG continu ophalen met een rotor en software versie 211.230 werkt nog niet


Gast herre

Aanbevolen berichten

Op het moment kun je het beste de EPG continu ophalen in het settings menu (#9 in VoorkeursInstellingen), op UIT zetten wanneer je een rotor hebt. Ondanks eerdere meldingen, draait de rotor nog steeds doorlopend wanneer de Inverto in Standby staat. Er is melding van gemaakt dus hopelijk is dit in een volgende versie opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Zou mij niet verbazen als dat getriggerd wordt door een EPG binding in een planner. Uiteindelijk zal dan toch de EPG up 2 date moeten worden gehouden, en dus ook als het apparaat in standby staat.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt mij heel waarschijnlijk, en ook de verklaring voor verschillende ervaringen. Ik heb weinig in de planner staan: die zal dus ook weinig behoefte aan EPG-updates hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er waren op het oude forum meer meldingen hierover, terwijl Rob er geen last van had. En ik had/heb geen enkele actie in de planner staan, dus dat is de reden niet.

Mijn schotel hangt nu op begane grond hoogte en is dus goed te volgen, het viel ook pas op toe ik er buiten bij stond.

Ben benieuwd wat voor een rotor en instellingen jij hebt Rob, dat je er geen last van hebt.....

En Wiz, als jouw verhaal zou kloppen dan zou je een continu draaiende rotor hebben als je iets in de planner hebt staan met EPG-binding..., dat zou alleen zin hebben als je opnames van meerdere satellieten in de planner hebt staan. Het is geen lolletje als je rotor steeds draait en je schotel hangt vlak bij je slaapkamerraam.

Ik plan trouwens nooit me EPG-binding, veel te onzeker met de onstabiele EPG. Ik goi de binding meteen los en neem van te voren e achteraf 10 minuten extra op (bij de belg 20 minuten..).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...