Ga naar inhoud


Voorlopig geen HD-aanbod via Canal Digitaal


Gast Soundwork

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
ik vindt wel stom dat cds nisk doet aan HDtv ik vindt steeds veder achter gaan lopen op kabel bepaal zenders zie je niet bij cds ik vindt aanbod opsat minder worden groeten dj


Ik vind het niet stom; dat heet prioriteiten stellen. Belangrijk is in mijn visie het digitale pakket eerst goed ontwikkelen (er zijn nog wensen zat) en dan pas andere zaken. Hoeveel nieuwe klanten zouden ze winnen om uit de kosten te komen? Ik denk nog niet zo veel.

Investeer dan liever in de Astra-3 en maak het zenderpakket groter. Ik denk dat daar namelijk de meerderheid van de kijkers op zit te wachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij hoeft op dit moment het HD gebeuren ook niet. Betekent nieuwe TV, nieuwe ontvanger (die er nog nauwelijks zijn). Ik heb liever dat er meer zenders komen. Ik weet wel dat het aantal ontvangers pas echt kan groeien als er een groter aanbod aan HD kanalen is, maar ik heb geen zin om de hoofdprijs voor een HD ontvanger te betalen als er binnen no time betere ontvangers op de markt komen. Dat was ook de reden dat ik 4 jaar geleden geen breedbeeld heb aangeschaft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat eerst alle zenders ff in anamorph breedbeeld uitzenden! We lopen nog steeds 15 jaar achter!

 

HDTV, phew!

 

Zo wordt er straks uitgezonden:

25% HDTV

25% 4:3

25% letterbox

25% anamorph

 

Lekker kwarttetten!! Het formaat omschakelknopje als meest gebruikte knopje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...