Ga naar inhoud


[Kaon KVR 1000 plus] herkend modulle niet


Gast

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb dus de 1000 s maar terug naar winkel gedaan en moeten ruilen tegen de plus

nu kan hij echter geen modulles meer herkennen van canal + en tv vlaanderen waar de 1000 dus geen problemen mee had

 

heb de laatste update erop staan

wie kan mij eventueel aub verder helpen

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Skipke,

 

ik heb hier ook een Kaon 1000 Plus. De software ondersteuning van Kaon is volgens mij dramatisch! Weet jij misschien waar de recentste software te downloaden is? Op de site van Kaon is alleen wat software van een jaar oud te downloaden. Soms kun je bij importeurs nog wel eens wat recentere versies of beta versies downloaden.

 

Ik heb ook al via email geprobeerd die Koreanen wat aan het verstand te brengen, maar dat valt niet mee!

 

Ook de LAN aansluiting is vrij zinloos bij deze ontvanger. Bestanden overzetten, vergeet het maar!

 

Nolan

VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi nolan

 

euh sorry maar moet je teleur stellen

ik vind ook nergens software dan alleen op die kaon site en daar is het in ieder geval gene vette ( op zijn antwerps gezecht hehehe )

 

om er je haren vanuit je kop te trekken die machientjes kosten toch al veel geld he

 

afwachten maar he

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan kun je lang wachten een jaar terug was er nog veel betere alternatieve emu software in de omloop voor de kvr 1000 maar het is tegenwoordig allemaal sunny of de fta 511z dus zelfs voor mijn ontvanger geen aanraadbare soft omdat soft van 511z geen ci ondersteuning bied terwijl de 570 wel de meest verkochte kaon is? Probleem ligt bij de turken die je verplichten een bepaalde bootloader te laden anders kun je emu niet unlocken sinds dien zijn alle andere emus verdwenen en heb je de ongewilde turkse emus nog over en is de soft van de kvr 1000 ook verdwenen. Ik begin nu dus te denken aan een andere hobby ontvanger aangezien het op kaon front verrot gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...