Ga naar inhoud


Firmware Arion 9400SE?


Gast

Aanbevolen berichten


Daar wachten we al maanden op.

Zo ook op de nederlandse handleiding voor de 9400 se, ik had de importeur al ruim een maand geleden gevraagd hoe het stond met de handleiding en de nieuwe firmware/software en dat zou binnen 4 weken geregeld zijn, maar helaas, nog steeds niets. Dat is lastig want de lijst met transponders is vere van compleet.

Ik ga daarom van de week de Arion omruilen voor een Eycos 55.12, die is net uit en is uitgevoerd met HDMI en tenminste met complete transponderlijsten.

Groetz,

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
OK, hhmm had toch wel iets meer verwacht van dit topmodel kwa updates. Anyway, we wachten dan maar af.


Ik heb net een mail gestuurd naar C...... electronics, met de vraag over de update's en de NL handleiding voor de 9400. Zodra ik antwoord heb laat ik het weten.
Groetz,
Rob
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is het antwoord wat ik vandaag heb ontvangen. Sinds half oktober al bezig voor een boekje en een update. Nou bij mijn is de Arion eruit en de Eycos erin.

 

Geachte Heer,

 

Het is moeilijk in te schatten hoe lang het duurt voor de handleiding klaar is. De handleiding wordt hier vertaald en wordt vervolgens naar de fabrikant gestuurd. Daar worden de handleidingen gedrukt en in boekvorm gemaakt. Als dat klaar is wordt het met een nieuwe zending ontvangers meegezonden. Het is altijd moeilijk in te schatten hoelang dat duurt en wanneer er weer een zending naar Nederland komt. Het xxxxxxxx heeft wel de handleiding voor de AF9300PVR deze komt overeen met de AF9400PVR en is dus zeer goed te gebruiken.

Voor wat betreft de software: er is een beta versie van de nieuwe software, die wordt getest en zodra deze goed is bevonden zal deze worden vrijgegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Denk je dat die handleiding voor de eycos beter is dan?

Bovendien heb je geen ruk aan die handleiding...
Beste kun je de handleiding van de Echostar 5020 nemen.

Maar ook die verschilt inmiddels op verschillende punten van de software.


Sterker nog er is nog (geen) Nederlandse handleiding, echter de software van de Eycos is wel up to date en bevat wel allen transponders. Vandaar dat ik de Arion heb omgeruild voor de Eycos.
Groetz,
Rob
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt binnenkort wel degelijk een Nederlandse handleiding voor de 9400. De apparaat is inmiddels Canal Digitaal goedgekeurd. Aan het verkrijgen van deze certificatie zitten diverse punten waaron ontvangers moeten voldoen. Een Nederlandse handleiding is één van die punten.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Verberingen en nieuwe functies voor versie 2087.

 

1. fixed: audio wrong information during playback.

2. fixed: subtitle is disappeared when turnning on PIP.

3. fixed: front display error when booting up without HDD.

4. fixed: sometimes the epg rec icon is mis-located.

5. fixed: Arena teletext sometimes does not works.

6. fixed: during scramble recording, if AC power is off, the file state was a descramble file.

7. fixed: when exiting filemanager in main menu, main screen is not tuned correctly.

8. improved: timerlist menu screen is better than old timerlist menu screen.

9. new feature: user can add his own picture as Radio Backpicture.

10. new feature: sw build date is added

11. new feature: on EPG, user can register record time event directly.

12. fixed: VFD display strange character during recording.

13. fixed: when exiting filemanager in main menu, VFD shows wrong information.

14. new feature: user can select various display mode for channel and playback display.

 

BELANGRIJK: NA DE UPDATE EEN FABRIEKS RESET UITVOEREN!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh ik heb net een nwe Arion 9400 gekocht; vandaag ontvangen van $#@%!%#$#@#!

 

1 hoe check ik de firm ware versie

2 hoe doe ik deze updaten (heb de geposte versie wel al op de HDD van de arion gekopieerd)

3 hoe voer ik een fabrieks reset uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...