Ga naar inhoud


[Adimo Jazz] Ervaringen?


Gast

Aanbevolen berichten

nou ik heb nog even wat getest met de Jazz en merk toch dat bij snel zappen de receiver helemaal vast loopt en valt dan uit en het beeld blijft gewoon staan.

Dit gebeurd dan toch met meerdere receivers.

Het is niet altijd maar het komt soms voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb 2 weken terug mijn Adimo laten updaten, maar ik heb nog steeds last van vastlopers.

Buiten dat heb ik ook problemen met mijn SPDIF aansluiting, het geluid valt regelmatig (minimaal 1 x per 2-3 minuten) even een seconde weg,

Als ik mijn DVD speler aansluit op dezelfde SPDIF ingang op mijn versterker en met dezelfde kabel heb ik geen problemen. Is eriemand die ook SPdif gebruikt en hier geen problemen mee heeft?

 

Ik heb inmiddels met de verkoper afgesproken dat ik hem binnenkort om kan wisselen voor een nieuwe, hopelijk heeft die geen last van bovenstaande problemen.

 

Gr Sanca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zo'n apparaat hier uitgeprobeerd. Alle probelemen die gemeld zijn zitten erin. maar ook het volgende : het signaal van de 12515 transponder is zeer onstabiel. dit komt waarschijnlijk door het zwakkere signaal hier, maar met alle andere dcoders hier heb ik wel goed signaal. dus ik denk dat de agc niet lekker werkt.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde is dat rtl4 het wel goed doet. En die zit juist op een zwakkere transponder. Met de dreambox heb ik echter geen probleem op die transponder. En zoals we allemaal weten heeft juist die decoder problemen met zwakke signalen. Dus m'n kennis hier zal hem weer terug sturen.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er al iets meer bekend wanneer er nu updates via de satelliet komen voor deze Adimo, heb inmiddels mijn boxje omgewisseld voor een nieuw exemplaar.

Deze heeft exact dezelfde problemen, waarbij vooral het zeer regelmatig vastlopen enorm irriteert. Dit gebeurt vooral op het moment dat je met de AB bediening bezig ben, en zeer regelmatig als je in de EPG zit.

 

Ook het probleem dat het geluid wegvalt op mijn SPdif is met de nieuwe Adimo niet opgelost.

 

Gr Sanca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Er is nieuwe software voor de ontvanger (OTA).

* Zet de ontvanger uit met de power knop op de achterkant.

* Druk op de menu toets voor op de ontvanger en houd deze ingedrukt, en schakel de ontvanger weer in met de powerknop op de achterkant.

* De ontvanger schakelt nu in, en komt in een download scherm.

* Vul nu met de pijltje toetsen aan de voorkant van de ontvanger de volgende gegevens in.

 

- feq 12604

- lnb feq 10600

- diseqc none

- pol H

- Synbole rate 22000

- lnb power on

- toneburst on

- PID 1255

 

kies nu confirm en druk op de oke toets(voor op de ontvanger)

 

duurt ongeveer 10 min en dan heb je software versie eindigen op 3.

 

ps geen idee wat er eigelijk beter is geworden, iemand wel ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sjaak,

 

Volgens mij is versie 3 het nieuwste.

 

- Het teletext probleem is opgelost

- De videorecorder werkt nu goed (Het opnemen van programma's werkt nu)

 

Versie 3 heeft wel een nieuwe verveelde fout; het beeld hikt heel vaak op duitse fta zenders. (had ik in versie 2 geen last van)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...