Ga naar inhoud


frequentielijst voor belgie voor vlaamse een waalse zenders usb kaartje msi


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

meer en meer mensen gebruiken bij hun laptop naar het schijnt een dvb-t usb stick.

Ik heb een msi mega sky 580 usb2 stick voor op de laptop,voor de vlaamse en waalse zenders,en vondt het leuk en misschien nuttig,de frequentielijst hier eens te plaatsen.het zijn 2 bestanden waals.ini zijn de waalse zenders en vlaams.ini,zijn de vlaamse zender (openbare omroepen).je leest gewoon de ini file's in de pc via het programma,en je hebt ontvangst.Kan misschien nuttig zijn,om je antenne uit te richten,als je de zenders al hebt op je laptop via de ini file's.Ik heb alle zenders nog niet in één ini file gekregen.

Misschien,hebben anderen ervaringen met deze stick in andere landen zoals bvb frankrijk waarvoor het dvb-t stickje is gemaakt voor tnt,en mocht iemand zo'n stick gebruiken in frankrijk,wil deze zo vriendelijk zijn de ini file te exporteren,te zippen en ook up te loaden?Bij voorbaat dank.

1277588-frequentielijst.zip

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jouw USB stick werkt ook met ProgDVB (BDA Driver) als je daar mee scant heb je alle zenders in een file die Channels.dat en channeltree heet, dit is makkelijk uit te wisselen en word wat meer gebruikt dan de orginele applicatie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Als ik je goed begrijp,dan kan je net als een skystar kaart met juiste emu's en een phoenix programmer met een origineel werkend kaartje betaal dvb-t kijken?of heb ik het mis?misschien bestaan er nog geen dergelijke emu's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...