Ga naar inhoud


[500S] geen service searching menu


Gast robeg

Aanbevolen berichten

Mijn dreambox start al een tijdje niet meer. Nu de nieuwe image van Pli is uitgekomen, dacht ik laat ik het nog 1 keer proberen. Nu start hij wel op maar kan ik in de kanalenlijst geen satellieten (groene knop) selecteren. Ook is in het menu de optie service searching geheel verdwenen. Kent iemand dit probleem en is er een oplossing voor.

 

rob

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ik ook al geprobeerd. Bij de Keuzes bij de eerste keer opstarten kan ik alleen kiezen voor Tv-systeem (pal enz.), beeldvehouding en tijd. Daarna dus niet de keuze voor Mono of diseqc,maar hij springt gelijk op kanalenlijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als je eens blijft doortesten, door een origineel image erop te zetten met dreamup zonder netwerk.

 

erase vooraf

flash origineel image

 

bytheway:

de afstandbedieningen van de eerste serie was wel een beetje gammel mbt oké klikken dan sprong die twee stappen verder.. merkte ik

 

cheers

Eisenhower Blues

J.B. Lenoir
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Originele image heb ik ook al geprobeerd. Het probleem dan is dat de box dan niet eens opstart (krijg alleen een groen knipperend beeld). Dit is ook het geval bij vorige images van Pli en gemini. Ik kan met de nieuwe images van pli en gemini dus wel in het menu. Ook kan ik de netwerkverbindingen instellen en heb dus al een kanalenlijst geinstalleerd. Wanneer ik hierna een kanaal selecteer komt er service niet gevonden in beeld. Als ik bij gemini 3.30 in system info kijk en daarna in messages from kernel dan staat hier op een gegeven moment: warning unable to open initial console.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht ook al dat er resten van een vorige image achter bleven. Heeft meerdere Flash erases achter elkaar zin? Ik heb ook al een keer een erase image gebruikt dit hielp ook niet. Maar goed ga ik zeker proberen om meerdere erase achter elkaar te doen. Met Dreambox Control Center kan ik mijn dreambox ook gewoon benaderen. Kan ik op deze manier misschien bepaalde bestanden veranderen/ wijzigen zodat de box wel goed doorstart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik dacht ook al dat er resten van een vorige image achter bleven. Heeft meerdere Flash erases achter elkaar zin? Ik heb ook al een keer een erase image gebruikt dit hielp ook niet. Maar goed ga ik zeker proberen om meerdere erase achter elkaar te doen. Met Dreambox Control Center kan ik mijn dreambox ook gewoon benaderen. Kan ik op deze manier misschien bepaalde bestanden veranderen/ wijzigen zodat de box wel goed doorstart?


Het zou kunnen dat je 500 een nieuwere driver nodig heeft.
Je vind een update van de 500 image hier: PLi Garnet DM500 20061228 2191.img

The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hyunday magic, zit deze driver in de update verwerkt of moet deze anders geinstalleerd worden?


Ik had het even anders moeten formuleren.
Dit is een nieuwe PLi Garnet image voor de DM500, met een nieuwe driver. Je kunt hem gewoon flashen.
De nieuwe dreamdriver zit er dan ook in

The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...