Ga naar inhoud


[TF5510pvr] Programma's opgenomen op 31-12-2006, nu al niet meer te zien.


TheLastHero

Aanbevolen berichten

Lekker weer dan. Heb ik op oudjaarsavond leuke programma's opgenomen, was tenslotte aan het feesten. Werken deze programma's nu op 1 januari al niet meer.

 

Ben ik de enige met dit probleem? Programma's opgenomen voor 6 uur op SBS deden het opeens niet meer en programma's opgenomen na 6 uur op SBS6 doen het nog wel.

Maar programma's opgenomen na 9 uur op NL1 doen het nu ook al niet meer.

 

Wat kan ik hier aan doen?

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had hier ook nog een opname te staan, normaal moet hij het wel blijven afdraaien, maar was nu ook niet zo.

Cam er uit en er weer in en hij liep hier weer, maar doorspringen in tijd ging moeilijker dan normnaal ook.

Probeer de cam er eens uit en er weer in en als hij het dan doet dan snel nog copieren.

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had geen problemen om gecodeerde opnames uit december te decoderen. Probeer eens je TF op de zender te zetten waarvan opgenomen is en dan de opname te starten. Soms wil dit nog wel eens werken. En geef niet te snel op, soms duurt het een tijdje voordat die beeld krijgt. succes!

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Probeer eens je TF op de zender te zetten waarvan opgenomen is en dan de opname te starten. Soms wil dit nog wel eens werken. En geef niet te snel op, soms duurt het een tijdje voordat die beeld krijgt. succes!

 

Dit heb ik al geprobeerd en helaas zonder resultaat en na 10 minuten geef ik het op want ik heb geen zin erin om na elke doorspoel aktie ivm reklame om meer dan 10 minuten te moeten gaan wachten.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak dan een copy op 6voudige snelheid. In deze copy kun je dan snel heen- en weer-springen. Het origineel gooi je weg.

 

Er zijn (intussen) verschillende taps die dit geautomatiseerd kunnen doen, n.l. SFastCopy, SilverLine en MediaManager.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde ervaring als tangobravo. Gewoon laten lopen, langer dan een kwartier. Desnoods een uur. Met wat geluk zit daar de update puls van toen nog in en kun je daarna decoderen.

 

Daarna via internet weer heraktiveren, of op dezelfde manier een opname met de huidige puls laten lopen.

 

Geen garantie, kan echter met wat geluk wel werken.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had gisteravond ook een probleem met een niet afspeelbare opname, die ik bovendien al gekopieerd had. Opeens ook geen beeld meer op diverse kanalen. Heb even de cam verwijderd, opnieuw erin gezet, en sindsdien verloopt alles weer vlekkeloos. Misschien een volgende keer ook eens proberen?

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...