Ga naar inhoud


DVD/DivX speler met een USB aansluiting


Ibmar

Aanbevolen berichten

Ik zag in een winkel een DVD/DivX speler met een USB aansluiting en een CARD-reader.

Deze speler kan verschillende disc en media formats afspelen.

Ik ben benieuwd of je er een externe HD op aan kunt sluiten en DVD's of Divx films kunt bekijken welke zich op de HD bevindt.

 

Heeft iemand hier ervaring of een antwoord op deze vraag?

 

Alvast dank

Groetjes Ibmar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wel handig als we een merk en type weten. Mijn Snazio heeft er in ieder geval geen problemen mee.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik was het toen vergeten op te schrijven. Maar het is een onbekende merk AVEO type ADP 2700. Ik weet niet of iemand hier bekend mee is.

 

@winwiz

Kun je met jou Snazio de externe HD aanspreken en browsen naar een DVD of DivX file? Als dat zo is dan moet het met deze ook kunnen, denk ik zo.

 

Groetjes Ibmar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem. Het leuke is dat ik ook een (draadloze)netwerk aansluiting heb en dat geeft nog veel meer mogelijkheden.

 

Let wel op met USB aanlsluitingen. Ze ondersteunen lang niet allemaal NTFS maar vaak wel FAT32. Er is dus een maximale grootte qua file. (2 Gb)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de informatie. Ik wil graag wat meer informatie krijgen als het kan. Deze speler lijkt me wel interesanter. Vwb de speler wil ik graag weten wat voor een aansluiting het heeft en ook waar je het kan kopen. Via internet kan ik nog niet veel over vinden.

 

Alvast dank.

Groetjes Ibmar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google met Snazio. Je vindt zo een on line winkel.

Heb de Snazio gezien op en Samsung over dvi en vind het een zeer goed produkt. Zeer kompleet, flexibel en speelt alles, ook HD (WMV9) behalve h.264 video formaat en uiteraard de hd dvd en blu ray media.

Bovendien is er voor dit produkt een goede ondersteuning en support. Had het bijna gekocht maar heb uiteindelijk voor een Oppo gekozen (Oppo DV-981HD) vanwege de hoge beeldkwaliteit en audio features.

 

saluti,

 

DeDream

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...