Ga naar inhoud


[all] Internet Radio's via standaard Enigma


Littlesat

Aanbevolen berichten

Met de bijgevoegde tarbal krijg je Internet Radio's in standaard Enigma. De radio's kun je terug vinden in de filemode met de blauwe toets (user file bouquets)

 

Na het installeren van de tarbal is een reset nodig of een reload settings.

1296565-inetrad.zip

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


ehhmmm, dit klint wel interesant, maar kun je iets meer info geven over

locatie waar de tarbal moet komen

wat het precies doet in tegenstelling tot de gangbare internetradio

moet ik de settinglijst opnieuw inladen of een factory reset doen? of bedoel je rebooten?

 

sorry heb ff wat meer info nodig voor ik ga klooien!

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt natuurlijk ook in een Gemini image en PLi image(!) Dan heb je voor internet radio's zelfs het blue/ppanel niet eens nodig. Dit zat altijd al standaard in Enigma. Ik kan ze zelfs toevoegen bij de normale radio's. Dit is een eerste aanzet. De radio's staan als m3u in /var/tuxbox/config/enigma/internetradio en er zijn een aantal userbouquets gemaakt. Dat is alles. De tarbal kan in /tmp en vervolgens installeren. Daarna een reload settings of 3 toetsen reset op front pannel, daar ze anders weer verwijdert worden.

De radio's zoals ze er nu instaan is een omgezet radioppanel.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was trouwens de bronlijst van de Radio's vergeten te vermelden. Deze lijst is namelijk gemaakt met behulp van het radio ppanel van NowTv. Het is feitelijk dezelfde lijst maar niet in een ppanel maar in standaard enigma settings...

 

NowTV, hierbij mijn excuus ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...