Littlesat Geplaatst: 12 januari 2007 Delen Geplaatst: 12 januari 2007 Met de bijgevoegde tarbal krijg je Internet Radio's in standaard Enigma. De radio's kun je terug vinden in de filemode met de blauwe toets (user file bouquets) Na het installeren van de tarbal is een reset nodig of een reload settings. 1296565-inetrad.zip Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rasta 87 Geplaatst: 12 januari 2007 Delen Geplaatst: 12 januari 2007 ehhmmm, dit klint wel interesant, maar kun je iets meer info geven over locatie waar de tarbal moet komen wat het precies doet in tegenstelling tot de gangbare internetradio moet ik de settinglijst opnieuw inladen of een factory reset doen? of bedoel je rebooten? sorry heb ff wat meer info nodig voor ik ga klooien! VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pringle Geplaatst: 12 januari 2007 Delen Geplaatst: 12 januari 2007 Het gaat over toevoeging van internet radio op een standaard Enigma image. Dus niet een PLi / Gemini e.d. waar deze functie al in zit ingebakken. Error, no keyboard. Press F1 to continue. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2007 Het werkt natuurlijk ook in een Gemini image en PLi image(!) Dan heb je voor internet radio's zelfs het blue/ppanel niet eens nodig. Dit zat altijd al standaard in Enigma. Ik kan ze zelfs toevoegen bij de normale radio's. Dit is een eerste aanzet. De radio's staan als m3u in /var/tuxbox/config/enigma/internetradio en er zijn een aantal userbouquets gemaakt. Dat is alles. De tarbal kan in /tmp en vervolgens installeren. Daarna een reload settings of 3 toetsen reset op front pannel, daar ze anders weer verwijdert worden. De radio's zoals ze er nu instaan is een omgezet radioppanel. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2007 Ik was trouwens de bronlijst van de Radio's vergeten te vermelden. Deze lijst is namelijk gemaakt met behulp van het radio ppanel van NowTv. Het is feitelijk dezelfde lijst maar niet in een ppanel maar in standaard enigma settings... NowTV, hierbij mijn excuus ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen