Ga naar inhoud


[all] Zijn skins compatible voor verschillende software versies.


henri1981

Aanbevolen berichten


er zijn wel verschillen

en er zijn enigma 1 <> enigma 2 skins

(daar moet je allereerst op letten)

 

sommige zijn absoluut ongeschikt voor je dm 500 wegens de kleurweergave

 

dat is hopelijk reeds door de maker in een text bestandje aangeduid, anders is het testen en vingers kruisen.

 

ik heb er van de week enkele getest en ofschoon er veel werk in steekt van de makers is niet alles bruikbaar

 

cheers

 

oh nog even dit, de picons, dus zenderlogo's gebruiken erg veel geheugen en kunnen niet altijd op de flash.... skins met dit ingebouwd kunnen veel problemen veroorzaken)

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang een skin alleen gebruik maakt van 'standaard' Enigma-functionaliteit, zal hij het op alle images doen (mits het Enigma-type klopt zoals Tonskidutch al aangaf, dus een Enigma2 skin voor de 7025, en Enigma1 skins voor de overige boxen).

Maar zo nu en dan voegt een skinbouwer wat opties toe die alleen bij een bepaald image werken.

Naast de hi-color skins van PLi, die het niet op de 500 doen (en ik weet ook niet of andere images dan PLi dat ondersteunen) ken ik bijvoorbeeld ook nog de DBC skin, die op Gemini in bestandsmodus de resterende harddiskruimte in MB en uren aangeeft, maar onder PLi bijv. niet.

Een skin kan je box laten vastlopen, maar dan selecteer je daarna gewoon een andere.

Gewoon een kwestie van proberen.

 

Gretz, Lion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De software (en dus ook de skins) voor de 7025 is totaal verschillend van de andere boxen.

Misschien dat een echte skin-bouwer kan aangeven wat de verschillen zijn, maar 7025 skins kun je niet gebruiken in de andere boxen en omgekeerd.

 

Greetz, Lion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...