Ga naar inhoud


[7000] dood, alleen verlicht display. jtag-reparatie mocht niet baten


wimke

Aanbevolen berichten

hier even de vraag waar ik terecht kan met een 2e hands gekochte dreambox 7000 voor rep. ,Ik heb al bij de ,importeur, in Eindhoven gevraagt maar krijg het volgende antwoord ,Nee, sorry. Wij voeren alleen reparaties voor onze klanten uit. Wij zijn helaas geen reparatie bedrijf.,

Wat ik eigenlijk raar vind , want mijn auto word toch ook in ieder bedrijf waar ik aanklop tegen betaling gemaakt .

Of staan ze daar niet achter hun produkten als deze na aan koop van de 1e eigennaar bij een 2e eigenaar zijn ???Want via email zijn ze wel snel met evnt. oplossing van het probleem en als dat niet lukt kun je hem niet aan bieden voor rep. Dat is wel raar.

Dus wie weet iemand anders, de box geeft alleen maar licht op het display maar geen tekst ,met een jhagt is het ook niet gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
hier even de vraag waar ik terecht kan met een 2e hands gekochte dreambox 7000 voor rep. ,Ik heb al bij de ,importeur, in Eindhoven gevraagt maar krijg het volgende antwoord ,Nee, sorry. Wij voeren alleen reparaties voor onze klanten uit. Wij zijn helaas geen reparatie bedrijf.,

Wat ik eigenlijk raar vind , want mijn auto word toch ook in ieder bedrijf waar ik aanklop tegen betaling gemaakt .

 

 

Ja, inderdaad bij ieder bedrijf maar niet door de importeur.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...