Ga naar inhoud


[7000] card update zenuwen


Eland

Aanbevolen berichten

Na bijna een jaar goed geupdate te zijn krijg ik nu geen updates meer binnen van CanalDigitaal.

 

mijn datum staat nogsteeds op 31-1-2007

 

Tot voor vandaag gebruikte ik PLI Emerald met Newcamd

nu draai ik op PLI Garnet met CCCAM 1.4

 

en nogsteeds heb ik geen update binnen.

moet ik nu zenuwachtig gaan worden? Het is nog wel enkele dagen voor de 31e maar toch.

 

wat kan ik eventueel nog controleren om meer zekerheid te krijgen dat de updates weer gaan werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die update zal echt wel komen, wil je op zeker vraag je effe een heractivatie aan via de website, zorg dan dat je op een NL zender hebt staan dan krijg je de update vrij snel binnen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
allen dank. Ik heb een heractivatie gevraagd via het web.

Toeval of niet, maar nu is de update binnen.


Dat is geen toeval. Je had blijkbaar de update van eind december gemist. Toen had hij namelijk al op 28-2-2007 moeten staan. Dan is de enige oplossing een heractivatie aanvragen zoals je inmiddels zelf ervaren hebt.

Met CCcam 1.4.0. en de standaard config krijg je de update probleemloos binnen.

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch gek, ik had exact hetzelfde ruim 2 jaar geen problemen gehad en nu bleef de datum ook hangen op 31-1-2007. Afgelopen vrijdag echter zonder activatie aan te vragen toch mijn update binnengehad. Snap er niks van, missschien dat CD aan het k#tten is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Toch gek, ik had exact hetzelfde ruim 2 jaar geen problemen gehad en nu bleef de datum ook hangen op 31-1-2007. Afgelopen vrijdag echter zonder activatie aan te vragen toch mijn update binnengehad. Snap er niks van, missschien dat CD aan het k#tten is geweest.


gek is het zeker. Ik heb nu echter wel een verklaring waarom de mij beloofde 2 weken open pakket (het Canaal Digitaal kadootje) bij mij niet werkte.
Niet dat ik dit echt heb gemist, maar wel jammer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem.

Zat te denken dat het gelegen heeft aan het experimenteren met Garnet op USB

met multiboot. Dus vervolgens back to the basics. USB format, Image in Flash opnieuw erin gezet: PLI Diamond, Factory reset gedaan, NewCS, MgCamd er weerop.

Maar tot op heden niets.

Nav reakties hier ga ik na 1 uurtje wachten op de update. Indien dit zonder succes dan ga ik ook maar de activatie op CD maar aanvragen.

Ben benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...