Rasta 87 Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 ik wil mijn schotel af stellen maar kan vanaf het dak alleen mijn pc scherm zien, hoe krijg ik die snr balken in het groot live op mijn pc? De webbrowser zoom functie geeft een freezed beeld, gaat dus niet. webx tv geeft alleen beeld geen waardes de addon sat find geeft een error , can not find shared file o.i.d. heeft iemand een hint? VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
dAF2000 Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 Welke image? PLi heeft een eigen "Enhanced Satfinder" die best wel groot de SNR, AGC en BER aangeeft.
Mrbeam Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 Big Satfind Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Gast Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 Ik heb Enhanced Satfinder geprobeerd. Ik zie wel het scherm met SNR, AGC en Ber groot op mijn laptop. Als ik dan met de muis langs de SNR ga dan zie ik een handje van mijn muis en moet ik het besturing systeem starten. Dat heb ik gedaan maar wat ik ook met de schotel doe er veranderd niets in de waardes. Welk besturing systeem wordt er bedoeld en hoe krijg ik die Enhanced Satfinder aan de praat zodat ik mijn laptop bij mijn schotel kan zetten om de schotel uit te richten
Henksat Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 De Enhanced Satfinder werkt hier wel goed voor, alléén niet met Internet Explorer, dit omdat IE de waardes niet refreshed. Installeer Firefox, deze refreshed wel de waardes. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
dAF2000 Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 Citaat: Ik heb Enhanced Satfinder geprobeerd. Ik zie wel het scherm met SNR, AGC en Ber groot op mijn laptop. Als ik dan met de muis langs de SNR ga dan zie ik een handje van mijn muis en moet ik het besturing systeem starten. Dat heb ik gedaan maar wat ik ook met de schotel doe er veranderd niets in de waardes. Welk besturing systeem wordt er bedoeld en hoe krijg ik die Enhanced Satfinder aan de praat zodat ik mijn laptop bij mijn schotel kan zetten om de schotel uit te richten Dan is je Flash plugin kapot/verkeerd geinstalleerd (in Windows neem ik aan). Er hoeft helemaal niks gestart worden ofzo, dus 't zal wel een Windows-foutmelding zijn.
Gast Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 waar kan ik die plugin vinden of waar moet ik op zoeken
dAF2000 Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 Citaat: waar kan ik die plugin vinden of waar moet ik op zoeken http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi Is een redelijk normale plugin hoor. Meestal staat-ie al geinstalleerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen