Ga naar inhoud

(7020) hoe krijg je de snr waarde op je pc om schotel af te stellen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik wil mijn schotel af stellen maar kan vanaf het dak alleen mijn pc scherm zien, hoe krijg ik die snr balken in het groot live op mijn pc?

De webbrowser zoom functie geeft een freezed beeld, gaat dus niet.

webx tv geeft alleen beeld geen waardes

de addon sat find geeft een error , can not find shared file o.i.d.

heeft iemand een hint?

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

Ik heb Enhanced Satfinder geprobeerd.

Ik zie wel het scherm met SNR, AGC en Ber groot op mijn laptop.

Als ik dan met de muis langs de SNR ga dan zie ik een handje van mijn muis en moet ik het besturing systeem starten.

Dat heb ik gedaan maar wat ik ook met de schotel doe er veranderd niets in de waardes.

Welk besturing systeem wordt er bedoeld en hoe krijg ik die Enhanced Satfinder aan de praat zodat ik mijn laptop bij mijn schotel kan zetten om de schotel uit te richten

Geplaatst:

De Enhanced Satfinder werkt hier wel goed voor, alléén niet met Internet Explorer, dit omdat IE de waardes niet refreshed.

Installeer Firefox, deze refreshed wel de waardes.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb Enhanced Satfinder geprobeerd.
Ik zie wel het scherm met SNR, AGC en Ber groot op mijn laptop.
Als ik dan met de muis langs de SNR ga dan zie ik een handje van mijn muis en moet ik het besturing systeem starten.
Dat heb ik gedaan maar wat ik ook met de schotel doe er veranderd niets in de waardes.
Welk besturing systeem wordt er bedoeld en hoe krijg ik die Enhanced Satfinder aan de praat zodat ik mijn laptop bij mijn schotel kan zetten om de schotel uit te richten

Dan is je Flash plugin kapot/verkeerd geinstalleerd (in Windows neem ik aan). Er hoeft helemaal niks gestart worden ofzo, dus 't zal wel een Windows-foutmelding zijn.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen