Ga naar inhoud


[7025] Blijft hangen tijdens het opstarten


Funfreak

Aanbevolen berichten


Precies hetzelfde gehad. Van het ene op het andere moment. Wel bereikbaar via telnet.

Je zou eventuele geplande opnamen kunnen verwijderen dat helpt nog wel eens.

Nieuwe image is anders het enige dat afdoende werkt. Maar dat gaat tegenwoordig in 10 sec via het netwerk.

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de box net 2 dagen, maar dat opstarten duurt inderdaad wel eeeerrrruuug lang hoor. Tot nu toe geen problemen gehad, maar ik heb hem dan ook geflasht met nullmodem, ook al zo lekker snel, ca. 35 minuten.

 

Voor de rest, bevalt die doos wel.

Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd.

::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

opstarten duurt wel lang, maar éénmaal opgestart zet ik em altijd in standy voor de rest nooit problemen gehad als je niet teveel prutst op je dreambox.... anders gewoon een reinstall via netwerk en dat gaat megasnel een minuut of twee

 

Ik doe wel atijd een backup van mn config, timers, settings via DCC 2.92 erg handing na een nieuwe re-install alles terug erop in enkele secondjes.

Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik doe wel atijd een backup van mn config, timers, settings via DCC 2.92 erg handing na een nieuwe re-install alles terug erop in enkele secondjes.


Kijk, da's nou een handige tip. Flashen is in 10 sec gebeurd, maar dan alle instellingen opnieuw laden. Ik ga het weekeinde gelijk een backup maken.

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

had gister dat probleem ook nadat ik mijn diseqc configuratie had aangepast naar mijn opstelling starte de droomdoos ook niet door, hij was daarna ook niet meer via ftp te benaderen, toen maar serieel gedaan, zal hem zo weer proberen!!!!

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...