Ga naar inhoud


[all] dreambox AB programmeren


jackren

Aanbevolen berichten

Ik heb een J-tag besteld en wil nu de AB van mijn dreambox zo programmeren dat ie 4 toestellen kan bedienen, tv db dvd en versterker.

Heb al een handleiding gevonden en software hoe het moet alleen kan ik nu nergens de

afstandsbedieningscodes van mijn dvd-speler (Lifetec LT81290) en versterker (JVC Rx7000R) vinden.

Weet iemand deze codes of een site waar ze te vinden zijn? Ik heb al heel wat af gegoogled.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
zoek eens op JP1.
De ab programmeer je toch met een zelfbouw kabeltje, niet met JTAG


Weet ik , ead foutje , heb een JP1 interface besteld.
Heb ook al gezocht bij de yahoo-jp1 -usergroup waarde software te vinden is, maar nog geen info over de door mij gezochte ab-codes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

't is voor mij te lang geleden, maar voor zowel mijn philips dvd speler als mijn yamaha versterker waren basis files te vinden. Omdat de codes van de yamaha gewoon beschikbaar zijn, kon ik hiermee verder.

 

Ik had een programma keymapmaster in excel. Hiermee opende je een textfile met de config van bijv. de versterker. Vervolgens genereerde keymapmaster een brok text die je in IR.exe weer inlas.

 

Het wordt veel lezen en zoeken, succes...

 

ps. dacht dat je ook pronto files kon converteren naar iets wat keymapmaster weer kan behappen. Dan zou je dus ook op remotecentral je versterker.ccf file kunnen vinden.

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...